High school musical

Temat: CZ > PL z zakresu motoryzacji
Na początku chciałbym się serdecznie przywitać z grupowiczami.. piszę tu po raz pierwszy :) Próbuję rozszyfrować pewne ogłoszenie motoryzacjyjne (sprzedaż auta) i mam drobny problem z przetłumaczeniem takich skrótów jak:   ... ..przy okazji- może wiecie jak po czesku będzie: dowód rejestracyjny     tablice rejestracyjne     tablice celne (wywozowe)     umowa kupna-sprzedaży     data (pierwszej) rejestracji     laweta (w znaczeniu: przyczepa do przewozu aut) ..a drążąc temat dalej - może ktoś wie, czy w Czechach dokumentem własności pojazdu jest tylko dowód rejestracyjny..czy mają coś na wzór naszej "karty pojazdu"?...
Źródło: topranking.pl/1527/cz,pl,z,zakresu,motoryzacji.php



Temat: umowa kupna sprzedazy
Witam Znalazlem taka umowe http://www2.gazeta.pl/pub/auto/umowa4.pdf ale mam pytanie - chce zarejestrowac samochod razem z rodzicielką (niestety na mnie przypadaja wszystkie zwyzki, tj < 25 lat i prawko < 3 lat wiec ... zarejestrowali mi samochod na dwie osoby, musza byc obie wymienione w umowie kupna-sprzedazy. Moze ma ktos wzor takiej umowy przy dwoch kupujacych? Sierp
Źródło: topranking.pl/1603/umowa,kupna,sprzedazy.php


Temat: sprowadzanie auta - koszty
On Thu, 11 Nov 2004 17:19:02 +0100, Feanor wrote: Jeszcze jedno pytanie: Czy umowa kupna sprzedazy może być sporządzona tylko i wyłącznie w języku polskim , uniknąłbym wtedy kosztów tłumaczenia? Pozdr. Szczerze, to nie jestem pewien. Zawsze uzywalem umowy w dwoch jezykach, cos na wzor tej http://www.sysinfo.pl/auto.php?umowa W takim wypadku nie trzeba tlumaczenia. Pozdrawiam lamer
Źródło: topranking.pl/1604/sprowadzanie,auta,koszty.php


Temat: kupno samochodu ???
Wiatam wszystkich. Mam małe pytanko. Jestem obecnie tuż przed kupnem auta. Czy w urzędzie skarbowym i urzędzie komunikacji trzeba mieć wypełnione jakieś dodatkowe kwity czy wystarczy tak jak to było kiedyś tylko umowa kupna-sprzedaży ( napisana nawewt na zwykłej kartce) ? Umowa moze byc spisana na zwyklaj kartce (choc lepiej wyrdukowac jakis wzor). Do tego trzeba wypelnic formularz pcc-1 (2% podatku od czynnosci cywilno-prawnych) jesli kupujesz od osoby prywatnej. Wzor umowy i formularz do wydruowania znajdziesz na http://pl.misc.samochody.com.pl
Źródło: topranking.pl/1605/50,kupno,samochodu.php


Temat: Jak oclic auto na bialych tablicach?
PC napisał(a): Jeżeli auto wyprodukowane w europie, to potrzebujesz brief i umowę kupna sprzedaży z regółką o pochodzeniu z unii europejskiej. Ale autko musi być wyprodukowane w unii eur.  wzór na...
Źródło: topranking.pl/1606/jak,oclic,auto,na,bialych,tablicach.php


Temat: Jak oclic auto na bialych tablicach?
Jeżeli auto wyprodukowane w europie, to potrzebujesz brief i umowę kupna sprzedaży z regółką o pochodzeniu z unii europejskiej. Ale autko musi być wyprodukowane w unii eur.  wzór na http://www.clo.pl   ... auto, podpisujemy umowe przy celniku, no i celnik robi swoje. Po tym mam oclone wlasne auto. Jest tylko jeden (pol)haczyk - nie bedzie juz raczej niemieckich tablic i trzeba by auto brac na lawete - powstaje przez to pytanie czy bedzie sie dalo wykombinowac probne tablice na to auto coby go nie wozic?                  ...
Źródło: topranking.pl/1606/jak,oclic,auto,na,bialych,tablicach.php


Temat: Jak ominąć mienie przesiedleńcze?
----- Original Message ----- From: Nygus <pu@go2.pl To: <pl-misc-samoch@newsgate.pl Mój znajomy ściągnął z Niemiec Opla we wrześniu 2000 roku. Ja chciałbym to auto od niego kupić, ale muszę czekać do września ponieważ po sprowadzeniu auta na mienie nie można go sprzedać w ciągu dwóch lat po sprowadzeniu (jeśli wcześniej to chyba jakieś cło narzucają). Jak to ominąć żebym mógł wcześniej jeździć tym samochodem? Jakaś umowa wstępna? Rzeczywista umowa była by zawarta we wrześniu. Przedwstepna umowa - kupna sprzedazy z okreslonym terminem zawarcia oststecznej umowy. Do tego czasu nie przerejestrowujesz auta. Pozostaje kwestia wypadku z Twojej winy - gosc traci znizki.... Wzor umowy jest na www.infor.pl w dziale umowy - po lewej stronie. trzeba to połączyć z umową - kupna sprzedaży - dane pojazdu no i na koniec warto tez sporządzić umowę uzyczenia Sławek ---------------------------------------------------------------------------- Escort 1,3  LPG "Quarz Gold' - 249.000 km http://www.poloniapila.isp.net.pl
Źródło: topranking.pl/1608/jak,ominac,mienie,przesiedlencze.php


Temat: Sprzedaz auta - jakie dokumety ???
Hej ! Sprzedaje samochod. Jakie formalnosci sa wymagane ? Mam umowe kupna - sprzedazy sciagnieta z sieci - szukalem roznych ale w zasadzie jest to jeden i ten sam wzor wszedzie. ... jeszcze oplata skarbowa ale w umowie pisze, ze pokrywa ja kupujacy. O czym zapomnialem ??? Thx
Źródło: topranking.pl/1610/sprzedaz,auta,jakie,dokumety.php


Temat: Umowa kupna-sprzedazy potrzebna
Marcin Marecki wrote in message <371EFE7A.D7033@olicom.dk... Potrzebuje standardowy wzor umowy kupna-sprzedazy. Czy moze mi ktos podeslac ? Niestety nie mam na pliku, ale w dzisiejszym dodatku do Wyborczej - Auto Moto - Reklama, na stronie IX, jest szablon takiej umowy.
Źródło: topranking.pl/1611/umowa,kupna,sprzedazy,potrzebna.php


Temat: kupno samochodu - papierkologia
własności pojazdu (np. umowa kupna-sprzedaży,  darowizna) - wraz z deklaracją PPC i pokwitowaniem wpłaty; No wlasnie ... PPC. Chodzi o to http://www2.gazeta.pl/pub/auto/pit.pdf i o to http://www2.gazeta.pl/pub/auto/PCC1A.pdf ? gdzie dokonac wplaty (bo...
Źródło: topranking.pl/1616/kupno,samochodu,papierkologia.php


Temat: Pytania
go nabyć (podobno trzeba wziąć jakiś papierek z urzędu skrbowego i wżór nowej umowy kupna-sprzedaży). Jeśli możecie to proszę o jakieś namiary na strony z wiadomościami o tym modelu (1.4 SE...
Źródło: topranking.pl/1617/pytania.php


Temat: Umowa kupna-sprzedazy samochodu
http://www.auto-moto.com.pl/ pozniej wybierasz Niezbednik, i masz Umowe. Udanych zakupow, @lex Paweł Borowiec wrote in message Pytanko: Czy ktos ma wzor umowy kupna-sprzedazy samochodu? A moze wie gdzie go mozna znalezc? A...
Źródło: topranking.pl/1620/umowa,kupna,sprzedazy,samochodu.php


Temat: umowa kupna sprzedazy
Użytkownik Tommi <tomas@cordef.net.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:8s6n71$gd@news.tpi.pl... Witam! Potrzebuje pilnie wzór umowy kupna-sprzedaży na samochód. Dzięki za pomoc. Tomasz Sankowski tomas@cordef.net.pl czesc np tu: http://www.auto-moto.com.pl/niezbednik/umowa.htm pzdr troll
Źródło: topranking.pl/1621/umowa,kupna,sprzedazy.php


Temat: Formularze i inna biurokracja
Witam szanownych grupowiczow Pilnie potrzebuje formularza jaki nalezy wypelnic przy kupnie auta i zlozyc w urzedzie podatkowym potrzebny mi tez wzor umowy kupna sprzedazy jezeli ktos posiada to prosilbym o podeslanie...
Źródło: topranking.pl/1621/formularze,i,inna,biurokracja.php


Temat: umowa kupno/sprzedaz
Uzytkownik "tomek p" <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.plnapisal w wiadomosci Witam, Gdzie mozna by znalezc wzor umowy kupna/sprzedazy samochodu. Chodzi o taka zwykla umowe gdzie jeden facet drugiemu sprzedaje samochod. I, przy okazji, moze jest ... tam sprawy o ktorych cos tam wiem, ale niedokladnie... Pozdrawiam http://www2.gazeta.pl/auto/1,24811,682267.html 1. do urzedu skarbowego - z umowa i druczkiem pcc1 - ten od umow cywilnoprawnych. Oddajesz druczek i bulisz oplate od umowy kupna sprzedazy (2% wartosci). Masz na to 2 tygodnie od daty umowy k-s 2. Masz miesac na zarejestrowanie autka. Idziesz do urzedu komunikacji. U mnie zasuwasz do informacji, pani ... placisz kase. Dobrze go jeszcze ubezpieczyc. OC wazne miesiac od daty zakupu. AC najwczesniej mozna zalatwic majac umowe k-s zgloszona w US MJ
Źródło: topranking.pl/1624/umowa,kupno,sprzedaz.php


Temat: umowa kupno/sprzedaz
Użytkownik Michal Jarzebski napisał: Uzytkownik "tomek p" <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.plnapisal w wiadomosci | Witam, | Gdzie mozna by znalezc wzor umowy kupna/sprzedazy samochodu. Chodzi o | taka zwykla umowe gdzie jeden facet drugiemu ... tez odwiedzic urzad skarbowy i ile z niego zedrze? Takie tam http://www2.gazeta.pl/auto/1,24811,682267.html 1. do urzedu skarbowego - z umowa i druczkiem pcc1 - ten od umow cywilnoprawnych. Oddajesz druczek i bulisz oplate od umowy kupna sprzedazy (2% wartosci). Masz na to 2 tygodnie od daty umowy k-s 2. Masz miesac na zarejestrowanie autka. Idziesz do urzedu komunikacji. U mnie zasuwasz do informacji, ... dowod, placisz kase. Dobrze go jeszcze ubezpieczyc. OC wazne miesiac od daty zakupu. AC najwczesniej mozna zalatwic majac umowe k-s zgloszona w US dzieki, o to chodzilo
Źródło: topranking.pl/1624/umowa,kupno,sprzedaz.php


Temat: Wzor umowy kupna-sprzedazy samochodu [dla 2 osob]
Poszukuje wzoru w/w umowy przygotowanej dla 2 osob kupujacych [nowi: wlasciciel + wspolwlasciciel] w celu pozniejszego zarejestrowania samochodu na 2 osoby i skorzystania ze znizek jednej przy ubezpieczaniu auta. Osoby posiadajace taki wzor prosze o kontakt na priv. Pozdrawiam Tomasz Bogacz
Źródło: topranking.pl/1625/wzor,umowy,kupna,sprzedazy,samochodu,dla,2,osob.php


Temat: Jeszcze kilka pytan dot sprowadzenia
adnotacje o pochodzeniu  samochodu  ,czy trzeba sie o to upomniec? 3.Skad mozna sciagnac wzor umowy kupna sprzedazy z odpowiednim dopiskiem dotyczacym miejsca produkcji samochodu? 4. W opisach mobile czesto jest taki ... sciagniecie samochodu bierze 1000zl . Za sciagniecie na "gotowo" takiego samochodu wartego wg mobile 1000 euro ( w autohausie, do tego zwrot vatu) zyczy sobie ok 11000 zl.Latwo sobie policzyc ile...
Źródło: topranking.pl/1626/jeszcze,kilka,pytan,dot,sprowadzenia.php


Temat: umowa
Witam Kupilem auto w niemczech od znajomego ,ktory jest tam na stale. Legitumuje sie w dalszym ciagu polskim paszportem (wydany przez konsula w monachium) z tzw. ofentalerlaubnis (czy jakos tak). Ma ... tego nie kwapi ,no i ponoc to troche kosztuje. W kazdym badz razie chodz mi o umowe. Spisalem z nim umowe po polsku. Sciaglem z netu wzor umowy ,wydrukowalem i taka umowe spisalismy. Czy taka umowa mi tu w polsce wystarczy do tych wszystkich formalnosci, oczywiscie oprocz briefu i niemieckiego wymeldowania. Czy moze musze spisac z nim jakas inna umowe kupna-sprzedazy? Jeszcze...
Źródło: topranking.pl/1628/umowa.php


Temat: umowa kupna-sprzedazy
Potrzebuję wzór umowy kupna-sprzedaży samochodu. Jeśli ktoś ma coś takiego, albo wie na jakiej stronie coś takiego znajdę to proszę o info/plik na priva. Najlpiej w formacie TXT lub HTML. www.auto-gielda.com.pl  wystarczy chwile poszukac w ofertach sprzedazy
Źródło: topranking.pl/1630/30,umowa,kupna,sprzedazy.php


Temat: Auto-komisy
... jest duuużo komisów gdzie kupują auta za gotówkę i oczywiście "picują".Co do umowy kupna sprzedaży to kup jakąkolwiek gazetkę moto z ogłoszeniami.Wzór prawie gotowy.Pzdr. P/S na prowizje kumpel wystwia fakturę Vat....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,47653561,47653561,Auto_komisy.html


Temat: A jednak będą kastrować ...
| Gdyby ten podatek obowiązywał od "zawsze" uważałbyś go za coś naturalnego i | sprawiedliwego. | Przykład: Kupuję drogi samochód o dużej pojemności silnika. W momencie kupna | (ważne!) znam sposób ... "ale" : dom to nie auto, nie zabierasz radia i nie zostawiasz go w komisie. Ale mogę zabrać sporą część wyposażenia. Jako wzór do naśladowania mogę podać żołnierzy CCCP opuszczających bazy ... kredytu na nową nieruchomość itp. Porównanie raczej mało trafne. Teraz jest tak: płacę ZUS, podwyżka zdrowotnego, Akcyza, VAT, podatek od dochodu, umów cywilnoprawnych, loterii, spadku i kupna i sprzedaży, gruntu, domu...
Źródło: topranking.pl/1558/a,jednak,beda,kastrowac.php


Temat: Francuskie papiery.
WielkaBakteria wrote: Czy mógłby mi ktoś zeskanować i pokazać jak wyglądają kompletne francuskie dokumenty samochodu, które pozwolą na rejestrracje auta sprowadzonego z Francji w Polsce? Witam. Podeslac nie moge, ale moge opisac, bo nie ma dokumentow - tylko jeden dokument, dowod rejestracyjny ("Certificat d'immatriculation"). Zdjecie i opis tego dokumentu mozesz zobaczyc na stronie francuskiego ministerstwa spraw wewnetrznych: http://tinyurl.com/2mn4d2 W przypadku kupna samochodu z przeznaczeniem na eksport, nowy wlasciciel (cudzoziemiec) powinien zazadac od wladz nowego dowodu rejestracyjnego, w ktorym znajdzie sie informacja, ze auto jest przeznaczone na eksport. Ten dowod jest na identycznym druku, ... do zarejestrowania auta w Polsce. Drugi papier, ktory moze byc uzyteczny, to umowa przekazania pojazdu ("Certificat de cession"). Sporzadza sie to razem ze sprzedajacym na odpowiednim druku: http://tinyurl.com/34qtkg w trzech egzemplarzach, jeden jest dla kupujacego. Poniewaz jest to umowa "przekazania" a nie "sprzedazy", to dobrze jest tez skrobnac jakis dodatkowy papier na uzytek polskich urzedasow (rzadu Francji kwota transakcji nie interesuje) na wzor polskiej umowy. Pozatym, czy jest gdzieś napisane co wchodizło w skład wyposażenia w takich dokumentach? Nie ma nic takiego. Jedynie informacje zawarte w dowodzie rejestracyjnym. W niemieckim briefie jest wyszczególnione a we francuskich? Pytam, bo słyszałem że są problemy z rejestracją aut z Francji i chciałbym wiedzieć jak powinny wyglądać francuskie dokumenty pojazdu które pozwalają na bezproblemową rejestrację, tak jak auta sprowadzone z niemiec. Dzięki. Dokumenty, o ktorych napisalem wystarczyly mojemu kolesiowi do zarejestrowania auta, ktore mu tutaj (we Francji) sprzedalem. Pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1600/francuskie,papiery.php


Temat: umowa sprzedaży
Tomasz Twardy wrote: Witam Czy ktos ma moze wzor umowy kupna sprzedaży samochodu? W miare pilne Odwiedz: http://www.auto-moto.com.pl/niezbednik/umowa.htm Pozdrawiam, Krzysio.
Źródło: topranking.pl/1600/umowa,sprzedazy.php


Temat: Niemiecka umowa kupna sprzedazy - wzor
Witam. Dysponuje moze ktos wzorem niemieckiej umowy kupna sprzedazy auta? Bede dzieczny za podzielenie sie. TRACK
Źródło: topranking.pl/1620/niemiecka,umowa,kupna,sprzedazy,wzor.php


Temat: fiat 126p cabrio
za ile mozna sprzedac fiata 126p tropico (wersja cabrio) prosze o rozsadne odpowiedzi... btw: gdzie znajde wzor umowy kupna/sprzedazy auta ??? pozdrawiam maniakow czterech kolek...
Źródło: topranking.pl/1620/fiat,126p,cabrio.php


Temat: Jak kupic auto?
Dzis gielda i mam pare pytan: 1. Gdzie sprawdzic czy auto nie jest przedmiotem sprawy rozwodowej,zastawem bankowym itp? 2. Czy dawac kase do reki czy lepiej przelac na konto sprzedajacego podajac ... miast? 4. Czy gdzies znajde w sieci wzor umowy dla 2 wlascicieli? 5. Czy podatek musi zaplacic osoba,ktora sie  uczy i nie pracuje? 6. Czy na tym druku do US musi sie podpisac poprzedni wlasciciel i musze go miec prz podpisywaniu umowy? 7. Gdzie znajde w sieci tabele wedlug,ktorej wyceniaja samochod do podatku? Bardzo prosze o pomoc bo zalezy mi na kupnie auta i mam bardzo duzo watpliwosci -- Pzdr Andriej Uljanow www.kombinatoryka.prv.pl ------------------------------------------- witam 1. z tym jest problem niejednokrotnie nic nie swiadczy o tym ze na aucie jest zastaw sadowy, teroetycznie w dowodzie rej. powinna byc taka adnotacja. 2. wydaje mi sie ze kaska tylko z reki do reki, przeciez sprzedajacy daje ci auto, a nie wysyla ci go np. firma kurierska, sa dze ze nie zgodzi sie na przelew 3. tak mozesz rejestrowac gdzie chcesz 4. http://www.google.com/search?q=umowa+kupno-sprzedaz&sourceid=opera&nu... utf-8&oe=utf-8    np. http://www.centa.pl/www/kupno-sprzedaz.doc 5.tego nie wiem ale jak by tak bylo to tez bardzo...
Źródło: topranking.pl/1622/jak,kupic,auto.php