High school musical

Temat: Tatuaż / Dziara
Chcę sobie pod koniec lata zrobić tatuaż, dlatego już teraz szukam fajnego wzoru Chce zrobić tatoo od góry ramienia [od góry barku] do przedramienia który kończyłby sięna łokciu interesują mnie dziarki w ten klimat: http://www.tattoo.com.pl/...06_03_ramie.htm http://www.tattoo.com.pl/...6_03_ramie3.htm http://f2.sfd.pl/sb.asp?w...61120095106.JPG http://f2.sfd.pl/sb.asp?w...61121180529.jpg Ma ktoś podobne wzory ? A może chcecie sie pochwalić dziarką ;p ? // pozdro pieluch :]
Źródło: ctf.pl/forum/viewtopic.php?t=1176



Temat: Tatuaż
Jeżeli mogę coś doradzić a propos terminów robienia tatuaży. Lepiej robić jak jest chłodniej. Ja mam dwa tatoo, duże. Oba robiono mi w zimę. Podczas upałów wiadomo, człowiek się poci, puchnie, temperatura nie sprzyja gojeniu, zasklepianiu ranek. Świeżego tatoo nie wolno wystawiać na słońce, na przykład. I takie tam. Oczywiście wszystko zależy od wielkości dziary, rodzaju wzoru, czy kucie głębsze, czy płytkie, czy kolorowy, czy nie... Generalnie lepiej jest robić tatoo kiedy jest chłodniej. Głównie ze względów higienicznych. Mówię o tym, że blabla, że lepiej, że to i tamto, a jednocześnie mam parcie na trzecią dziarę. Oj...
Źródło: forumnasze.pl/viewtopic.php?t=1103


Temat: Tatuaż - co o tym sądzicie?
ja już jestem na ukończeniu projektów swoich dwóch tatuązy. Matti musisz pamiętac że to co odnajdziesz na kartce / forum tzn jakiś wzór osoba która będzie CI go robić troszkę go zmieni, najczęściej na plus. Dodatkowa sprawa- lepiej dołożyć trochę kasy i zrobić w porządnym miejscu dziarę, w innym przypadku ja bym się nie zdecydował. Do tego dochodzi opcja że kupa osób jest uczulona na materiał z którego tatoo jest wykonywane. Powinni Ci najpierw sprawdzić czy nie będzie odrzutu. Dziary jakie chcę zrobić sam na sobie to GhostDragon na lewej piersi oraz napis...
Źródło: forum.dp.sulechow.net/viewtopic.php?t=5757


Temat: TATUAŻ ARTYSTYCZNY
Czołem!!!! Tatuaż jest sprawą która dotyczy tylko osoby posiadającej go,tzn;nikt ci nie wybiera wzoru,nikt ci nie każe go zrobić jeśli czujesz taką potrzebę to poprostu go robisz. Co do trwałości tatuażu;wprowadzono na rynek specjalnie zmodyfikowane chemicznie barwniki specjalnie do tatuażu ale nie wystarczy sobie zrobić tatuaż żeby go mieć i już,trzeba o niego zadbać i to naprawde solidnie.Dużo mógłbym o tym pisać ale powiem tylko tyle,że tatuaż po zrobieniu trzeba przemywać i smarować 3/5x dziennie,chronić przed słońcem itp. Nie wiem po co ktoś wymyślił tatuaże na pewien okres czasu dla mnie to jest bez sensu ponieważ po roku ten tatuaż zaczyna się rozpływać pod skórą i wygląda jak więzienna dziara do tąd aż nie zniknie całkowicie czyli może to potrwać nawet kilka lat.Jeśli ktoś nie jest pewny czy chce mieć tatuaż to ja odradzam takim osobom robienie sobie tattoo bo zdażało się,że nawet tuż po zrobieniu ktoś powiedział że a mogłem sobie to zrobić w...
Źródło: forumczestochowa.pl/viewtopic.php?t=248


Temat: tatuaze i piercing
powiem szczerze, ze nie podobaja mi sie tatuaze, wg mnie wyglada sie nie powaznie i wlasnie chce sie czlowiek nim dowartosciowac, sprawic aby inni postrzegali go bardziej na czasie, bardziej modnym, ... ze czlowiek sie starzeje, skora juz nie jest taka elastyczna, takie dzielo przestaje po prostu wygladac fajnie, a na dodatek prezciez ile czasu mozna patrzyc na jedno i to samo, wzor sie nam w koncu znudzi i co kupa kasy pojdzie na usuniecie plastyczne ozdobki, no totalna glupota... Co wiecej, porownywanie tatoo i bizuterii typu kolczyki itp jest tez niewlasciwie. Kolczyka dzis zaloze do nosa, ale jutro sciagne, wloze garnitur i pojde z teczka do pracy, a tatuaz??? No sorry, zadna firma nie wezmie do powaznej roboty czlowieka z perfidnie wielka dziara na...
Źródło: forumgliwice.com/viewtopic.php?t=295


Temat: Pytania początkującego;) proszę o odpowiedź...
syfy na plecach (zapewne muszę się ich pozbyć na tattoo), ale co będzie jak mi wyskoczą na tatuażu? -Jestem z Tarnowa, ale tu nie ma dobrego zakładu, czy mogę zrobić w Krakowie (odległość 80 km). Chodzi o to, że gdyby były jakieś komplikacje to musiałabym dojeżdżać. -Czy trzeba się wcześniej umówić z tatuatorem, czy po prostu przychodzisz i cię dziara? -Ile kosztowałby mniej więcej taki tatuaż? (ok. 10 x 5 cm) -Czy jest możliwość taka, żeby tatuator mi zaprojektował wzór i ile za to by wziął kasy? -Czy muszę iść do zakładu z...
Źródło: tattooart.pl/forum/showthread.php?t=8815


Temat: Tatuaż męski
Ludzie co wy jakieś podziały męskie - damskie ??? Każdy robi to co chce i Amen. Popatrz na tattoo japońskie fool kwiatów , rybek , ptaszków itp. a jakby nie było to wzory. Nie powiesz jakiemuś "Jakuzie" że ma "pedalski" tatuaż Odemnie tyle i "Huwk" P.S Wytępuję tu na forum jako żółtodziób ale dziary robię od 1989 roku tak , że dużo...
Źródło: tattooart.pl/forum/showthread.php?t=7235


Temat: wzór serce,drut kolczasty
wiem wiem ja nic nie zakladam...tylko zdziwila mnie ta wypowiedz wczesniej ze za 150 zl takiego tatuazu co mysle sobie zrobic nie da rady.To nie bedzie dziara na cale ramie...drut kolczasty to ok 2 cm szerokosci i nic takiego specjalnego ;p Serce tez za duze nie bedzie;p Czytalem kilka postow i jeden koles zaplacil za tattoo na nodze od kostki po kolano w kolorze dosyc wybujany wzor ponad 300 zl :) Wiec dziwi mnie to ze za ten moj moge zaplaci az tyle :)
Źródło: tattooart.pl/forum/showthread.php?t=7925


Temat: WZOR NA WTOREK cale plecki/kwiaty?,pnącza?,black?
Nazwa tematu przywiodla mi na myśl dwóch "niedoszłych" klientów z którymi wciąż próbujemy sie dogadać- panna, która już umówiła się na termin choć nie pokazała jeszcze wzoru i gość który chce coś meskiego, nie żadne czaszki ani delfinki, co z przesłanych requestow=demon wychodzący z rozdartej skóry :/ jeśli sie wachasz to poczekaj, kilka miechów pracowałam nad rozbudowaniem tatuażu aż w końcu gdy skończyłam szkic wpadłam na coś innego i wreszcie jestem zadowolona. Jeśli masz taka mozliwosc pobaw sie w rysowanie na ciele lub przerobke komputerowa może ułatwi Ci to wybranie wzoru, pomysl o tym jak możesz sie z tym czuć na codzien, choć w przypadku dziar na plecach to łatwiejsze bo nie widzisz jej codziennie :) Noooo i widzisz... nie jestem panną eh i oh ... nie wiem po czym świadek wnosi;)? Dalam sobie troche czasu ..do tego tattoo dorastalam kilka lat,a na forum chcialam tylko skonfrontować myśli,poszukać rad.... a tu zaraz grooomyyy , bo...
Źródło: tattooart.pl/forum/showthread.php?t=9693


Temat: TATUAŻE, KOLCZYKI, modyfikacje-czyli tuning ciała...;)
Clocusiowa, poka swoje dziary!:multi::lol: Ja się przyznaję (bez skruchy :diabloti::evil_lol:), że w wieku 16 lat wydziergałam sobie na plecach tribala (tak to się chyba nazywa?) i 1)nie był to pomysł dobrze przemyślany (myślałam tylko kilka dni) 2)nie miałam wzoru obmyślanego po nocach 3)wzór nie miał niczego symbolizować - chyba jedynie mój upór i niezależność, bo oczywiście nikt z rodziny o zamiarze zrobienia tatoo nie wiedział.:evil_lol: Nie żałuję! Wzór cały czas mi się podoba, wybierałam go dość długo, jedynie wykonanie mogłoby być nieco lepsze (na początku był śliczny, ale po pewnym czasie linie stały się grubsze i bledsze). Niemniej wszystkim którzy mają zamiar zrobić sobie tatuaż, radzę dłuższe zastanowienie się nad całą koncepcją, czyli jak najbardziej 1)dobre przemyślenie 2)wzór obmyślany po nocach 3)koncepcja, co tatutaż ma symbolizować.:p Dla mnie to było duże wydarzenie i mam zamiar to powtórzyć, ale tym razem na pewno nie w ten sposób. Tatuaż to powinien być symbol, coś, co nie tylko...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=47462


Temat: tatoo
Cytat: sebek77 napisał/a: Chciałęm sobie zrobić dziare w tym roku (Listopad-grudzień)I sam do końća nie wiem co ze sobą zrobić jedni mówią że wiek(To jak dlamnie nie wchodzi w gre bo ... dwa... A co chcesz sobie wydziargać ? A co do tatoo to lepiej poczekaj przynajmniej do tej 18sti. Zapisz sie na siłownie jedz dobrze to i tatuaż będzie sie ładnie prezentował. Ja planuje zrobić 2 a już niedługo pierwszy stanie sie faktem Miejsce trudno określić miejwiecej w tym miejscu:http://www.kibicewisly.pl/tattoo/str...s/hools/22.jpg (oczywiście wzór bedzie inny :hyhy: )[
Źródło: forum.legialive.pl/showthread.php?t=4451


Temat: Tatuaż - Ptasznik
Cytat: Napisał Yoozeqqq Ja też nie byłem, ale jest troche osób, które było i są osoby, które mogą wiedzieć co taki wzór oznacza więc po co mają kogoś niesłusznie osądzać. Szczególnie gdy ktoś planuje tatoo w widocznym miejscu... Buahahah ale żeś pojechał z tym tematem. Na pewno w więzieniu robią takie dziary jak w profesjonalnym studio tatuażu:D:D;) Widziałem parę takich dziarek, nawet nie porównujmy tego do do "tatuażu".
Źródło: arachnea.org/forum/showthread.php?t=36870


Temat: 4770 wzorów tatuaży
4770 wzorów tatuaży   http://img108.imageshack.us/img108/8...9667750ob5.jpg ilustrowana książka z wzorami dziar Kod: http://hotfile.com/dl/891117/aeebe8a/Tattoos.rar.html lub http://rapidshare.com/files/234089510/tattoos_uploaded_by_Benchmade42.rar
Źródło: polwarez.pl/showthread.php?t=4421


Temat: Konwencja Tatuażu KIEL - relacja KULTu
Tattoo Convention KIEL W dniach 6-8 października 2006r, odbyła się w niemieckim mieście Kiel, konwencja tatuażu. „Kult” postanowił zaprezentować się na niej w nowym składzie, czyli z Bartkiem (gościnnie) i Davidem, jako nowymi tatuatorami. Kiel, to portowe miasto, położone 100km na północ od Hamburga. Na poprzednich edycjach festiwalu gościły już polskie studia tatuażu. Na pewno był tam „Sauron” z Rudy Śląskiej i ... fajna kaskę za tatuaż, to jeszcze będzie taki, który będzie można wystawić do konkursu. Należy tu dodać, że organizatorzy postanowili przeprowadzić konkurencje tylko jako „Tatuaż dnia” i w niedzielę dodatkowo „Tatuaż ... i postanowił się u niego wytatuować (ta osoba zdobyła pierwsze miejsce w piątkowym konkursie!). Naprawdę fajna dziara. Po drugie, Bartek znalazł klienta, który zdecydował się na konkretny motyw i mogliśmy coś ... Polski. Bartek zaczął od tatuażu dla jednego z Niemieckich tatuatorów, któremu jego prace bardzo się spodobały. Potem, zarówno David jak i Bartek mogli skupić się na tatuażach dnia. David tatuował swój pokręcony motyw (bajkowa wampirzyca na całą łydkę), a Bartek jaskółkę ze wzorów Toffiego. Tego dnia miałem też możliwość przyglądnięcia się niektórym tatuatorom. Kilka osób naprawdę zrobiło fajne prace, jednak większość jest daleko za większością polskich tatuartystów. W swoich port folio mają takie tatuaże, które my pokazujemy przestrzegając, jak można się okaleczyć… Do tatuażu dnia wystawiło się kilkanaście prac. Pomimo tego, że Nasi chłopcy zrobili naprawdę dobre prace, kilka było też na bardzo wysokim poziomie. Na jury, największe wrażenie tego dnia zrobił tatuaż w klimatach Botha. Drugie miejsce zajął realistyczny „Joker”, robiony przez tatuatora...
Źródło: tattooart.pl/forum/showthread.php?t=7278


Temat: Literatura "Tatuażowa"
hej;) piszę właśnie pracę o tatuażu, więc mogę się podzielić "moją" bibliografią: A. Jelski, Tatuaż artystyczny w dokumentacji fotograficznej, Białystok 1983. A. Jelski, Sztuka chodząca [w:] "Sztuka" nr.4 (1985) A. Jelski, Tatuaż, Warszawa 1993. M. Pęczak, Znaki na skórze [w:] „Polityka” nr. 48 (1994) L. Simone, Z kółkiem u pępka i z malunkiem na pupie [w:] „Forum” nr. 36 (1994) M. Delio, Tatuaż. Egzotyczna sztuka dekorowania ciała, tł. Maria Lipińska, Warszawa 1995. A. Jelski, Zjawisko tatuażu [w:] „Plastyka i Wychowanie” nr 2 (1995) A. Jelski, Moko [w:] „Plastyka i Wychowanie” nr 1 (1996), ... J. Z. Wołoszyn, Skaryfikacja, tatuaż i malowanie twarzy w kulturze Moche - propozycja typologii dla "naczyń portretowych" [w:] „Światowit” t. 4 (2002) J. Kukuczka, Afrykańskie tatuaże bliznowe [w:] „Ludzie i Kultury” t.1 (2003) M. Tkacz, Leksykon sztuki zdobienia ciała [w:] "Tatuaż – Ciało i Sztuka" [cykl regularnych artykułów z lat 2003–2008, w numerach 12(1) 2003 – 30 (4) 2008]. M. Tkacz, Zdobienie ciała w Indiach [w:] „Ciało i sztuka” nr. 11(4) 2002 W. Buczkowski, Znaczenie wybranych wzorów tatuowanych na ciele wśród osadzonych w zakładach karnych [w:] „Zamojskie Studia i Materiały” r. 8, z. 2 [4], s. 399–404 (Materiały z międzynarodowej konferencji naukowej Etiologia alienacji społecznej Zamość 2006). A. Geoghegan, B. Lennert, Tatuaże celtyckie, tł. Urszula Szymanderska, Warszawa 2006. E. Głowacz, Rola tatuaży w zakładzie ... Karpińska, Wielkie kłucie, cięcie, malowanie [w:] „Przekrój” nr. 38 (2006) A. Zwoliński, Mowa ciała. Gesty, stroje, tatuaże, makijaż…, Kraków 2006. E. Cholajda, Oi! Oi! Oi! Skinheads Tattoo [w:] „Ciało i sztuka” nr. 24(1) 2007 M. Karolkiewicz, Kolorowa córka yakuzy [w:] „Przegląd” nr. 41 (2007) M. Snopek, Symbolika tatuażu więziennego [w:] „Ciało i sztuka” nr. 25(1) 2007, s. 10–15. 48. M. Snopek, Usuwanie i zakrywanie tatuaży więziennych [w:] „Ciało i sztuka” nr. 26(2) 2007 J. Gajda, Antropologia kulturowa. Kultura obyczajowa początku XXI wieku, cz. II, Kraków 2008. 50. P. Kościanowski, Świat japońskiego tatuażu [w:] „Ciało i sztuka” nr. 30(4) 2008, s. 10–17. Ł. Nowak, Kozackie dziary [w:] „Ciało i sztuka” nr. 30(4) 2008 O. Woźniak, Człowiek z blizną [w:] „Przekrój” nr. 40 (2008) to tyle z polskiej...
Źródło: tattooart.pl/forum/showthread.php?t=9219