High school musical

Temat: Alimenty
pism procesowych ? Czy ktoś orientuje się na jakie artykuły mozna się powołać pisząc odwołanie ? Z góry dziękuję i zapraszam na priva.
Źródło: topranking.pl/1854/74,alimenty.php



Temat: akcyza na samochody z UE - gdzie napisaĂŚ skargĂż?
Dnia Wed, 9 Jun 2004 12:28:25 +0200, XHS naskrobał(a): może ktoś ma jakiś wzór pisma na to? czy złożyć zażalenie do NSA czy gdzie indziej? chcę zaskarżyć akcyzę, gdyś jest ona...
Źródło: topranking.pl/1855/akcyza,na,samochody,z,ue,gdzie,napisaC3s,skargC3AA.php


Temat: jak napisac zazalenie na postanowienie prokuratora
pytanie jak wyej muszę napisać takie zazalenie na decyzje prokuratora dotyczaca mojego nieletniego brata ( wdal się w bojkę , po czym jego przeciwnik udal sie na obdukcje , po czym pan prokurator nie przesluchawszy zadnych swiadkow skierowal sprawe do sadu rodzinnego) gdzie moge znalezc wzor takiego pisma??? z gory dziekiuje za okazana pomoc p.s. sprawa jest pilna Łukasz Kruczkowski luk@virus.com.pl
Źródło: topranking.pl/1855/jak,napisac,zazalenie,na,postanowienie.php


Temat: jak napisac zazalenie na postanowienie prokuratora
... wzor takiego pisma??? z gory dziekiuje za okazana pomoc p.s. sprawa jest pilna Łukasz Kruczkowski luk@virus.com.pl
Źródło: topranking.pl/1855/jak,napisac,zazalenie,na,postanowienie.php


Temat: Czy policja mogła tak postąpić ?? - ciąg dalszy sprawy z września...
możesz wnosić wraz z wniesionym po terminie zażaleniem o przywrócenie terminu, ale musisz mieć na to mocne argumenty. Jeżeli sa jakieś dostępne wzory to proszę o linka. Wzór ogólny pisma procesowego możesz znaleźć na mojej stronie http://republika.pl/roberttomasik/ . Ale podejrzewam, że raczej poszukujesz wzoru zażalenia, a tam jest tylko szata graficzna pisma procesowego.
Źródło: topranking.pl/1856/czy,policja,mogla,tak,postapic,ciag,dalszy.php


Temat: zastraszenie - do jakiej prokuratury?
Dobrze kombinujesz że powinieneś zgłosić do prokuratury. 1) Obojętnie do jakiej prokuratury wniesiesz wniosek, i tak muszą to oddać właściwej 2) Zrób dwie kopie pisma, dokładnie opisz zajście oraz napisz, że ... (policja to nie magistrzy prawa) oraz że po 6 tyg. przysługuje ci zażalenie na bezczynność organów. Interesuje mnie też, które prokuratura jest własciwa, Wrocławska czy lokalna? Oraz gdzie moge znaleźć wzór...
Źródło: topranking.pl/1857/zastraszenie,do,jakiej,prokuratury.php


Temat: "Opoka w Kraju" nr 22(43)
| Chyba jakies zasady etyki sieciowej jeszcze obowiazuja? Ocene pozostawiam autorytetom netetycznym pisujacym w news:pl.listserv.dziennikarz Niezaleznie od tresci pisma - to samo poradzilbym dla na ten przyklad biuletynu ZKP "Proletariat" -...
Źródło: topranking.pl/1554/opoka,w,kraju,nr,22,43.php


Temat: Idea - reklamacja - wzór - gdzie? :)
Użytkownik "yaroo" <appaloosa.wytnijtenfragme@plusnet.pl napisał w wiadomości Człowieku - gość prosi tylko o wzór (po coś chyba są wzory ?!!)- po to jest ta czy inna grupa dyskusyjna - jeśłi możesz mu pomóc to ok , jesli nie - to nie pisz bezsensownyh postów ! No i co z tego ze prosi o wzór na podanie... Większy odzew ze strony grupowiczów wywołałują  prośby ... moze przyslac kod do zdjecia simlocka? ps mam nokie" Oczywiście prawdą jest że samodzielną umiejętność napisania reklamacji czy innego urzędowego pisma powinno się wynieść ze szkoły podstawowej tu właśnie tkwi sedno tej dyskusji... skoro potrafi napisać posta to chyba powinna potrafić sklecić 3 zdania? ale wzory nie służą tylko ułatwieniu życia osobie wysyłającej takie pismo (jakie informacje/pola  są wymagane), co tu ułatwiać? pisze swoje dane wraz z numerem telefonu i wyłuszcza zażalenie wraz z przykładami co było nie tak... ale także osobom przyjmującym tego typu dokumenty. jak sie poda numer telefonu lub konta...
Źródło: topranking.pl/1690/idea,reklamacja,wzor,gdzie.php


Temat: Alimenty
... mi wzór wniosku o niepodwyższanie alimentów. Czy jest taki wzór we wzorach pism procesowych ? Po co wniosek? Po prostu piszesz odpowiedź na pozew (art. 207 KPC) i tyle. Czy ktoś...
Źródło: topranking.pl/1854/74,alimenty.php


Temat: akcyza na samochody z UE - gdzie napisaĂŚ skargĂż?
może ktoś ma jakiś wzór pisma na to? czy złożyć zażalenie do NSA czy gdzie indziej? chcę zaskarżyć akcyzę, gdyś jest ona niezgodna z prawem UE...
Źródło: topranking.pl/1855/akcyza,na,samochody,z,ue,gdzie,napisaC3s,skargC3AA.php


Temat: oszustwo na Allegro, odmowa wszczecia dochodzenia...BEZPRAWIE !!!
... moge zrobic w tej sytuacji ? Mam jeszcze 2 dni na napisanie zazalenia ? Nigdy czegos takiego nie pisalem, jak takie pismo wyglada ? Moze gdzies znajde jakies wzory ? A...
Źródło: topranking.pl/1856/oszustwo,na,allegro,odmowa,wszczecia.php


Temat: Chcesz sprawiedliwości? Pokaż meldunek
sąd zawsze dołącza do zwracanego pisma procesowego. Wystarczy zatem, że niedoszły powód złoży takie zażalenie aby ( o ile sąd II instancji uzna je za zasadne )zarządzenie zostało uchylone i sprawa ... nie uwierzyć,że warsztat twórczy oparła Pani na wzorach rodem z "Faktu" czy podobnego brukowca...)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,27493811,27493811,Chcesz_sprawiedliwosci_Pokaz_meldunek.html


Temat: Chodel: zażalenie na decyzję prokuratury
Chodel: zażalenie na decyzję prokuratury Co dziwnego? Adwokat chce zarobić za napisanie pisma procesowego (wzory są w Internecie oraz na CD dołączanych do "Gazety Prawnej").
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,62,66999612,66999612,Chodel_zazalenie_na_decyzje_prokuratury.html


Temat: oszustwo na Allegro, odmowa wszczecia dochodzenia...BEZPRAWIE !!!
jakies wzory ? A moze znacie jakies inne sposoby odzyskania swoich pieniedzy ? Jak to robia firmy windykacyjne ? A moze ktos chce sie tym zajac za jakies zupelnie male pieniadze ... 3 razy musi stwierdzic brak podstaw do oskarzenia) ale na Twoim miejscu bym tak zrobil skoro chcesz ukarac oszusta i dac mu popalic.Czyli tak:wnosisz zazalenie na pierwsza decyzje prokuratora do prokuratora nadrzednego,gdy ten odmowi to wnosisz zazalenie do sadu.Jesli sad uchyli decyzje prokuratora to wtedy sa dwa wyjscia.Albo znowu prokurator odmowi wszczecia postepowania albo sie do niego przychyli.Jesli odmowi wszczecia i ponownego...
Źródło: topranking.pl/1856/oszustwo,na,allegro,odmowa,wszczecia.php


Temat: W jaki sposob napisac podanie o zwolnienie z kosztow w sprawie o zaplate ?
Witam. W każdym Sądzie Okręgowym i Apelacyjnym jest kącik księgarski. Zapytaj o wydawnictwo pt. "Wzory pism procesowych w sprawach cywilnych , gospodarczych i rejestrowych". Dużo mi pomogło, pomoże i Tobie. Z ... o uzupełnieniu braków formalnych i wpłacie" "dostaję kolejne pismo o uzupełnieniu braków" Jeżeli napisałeś "podanie" to winieneś otrzymać postanowienie o odmowie lub zwolnieniu z wpisu ( w całości lub w części ) na które przysługuje zażalenie. Nie rozumiem też z czego wywodzisz, że zostałeś zwolniony w 80% , po czym wezwano Cię do uzupełnienia braków formalnych ( po raz drugi ) Jeżeli ... kolejnie pismo o uzupelnieniu brakow formalnych tym razem o kwote 3860 zl i to w terminie 7 dni. CO ROBIC ?? Jak napisac pismo o zwolnienie z kosztow czym motywowac ???...
Źródło: topranking.pl/1856/w,jaki,sposob,napisac,podanie,o,zwolnienie,z.php


Temat: fałszywe oskarżenia -dość długie.
urzędowe komentarze wzory Art. 304. § 1. Każdy dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub Policję. Przepis art. 191 § 3 stosuje się odpowiednio. § 2. Instytucje państwowe ... prowadzenie śledztwa przez prokuratora jest obowiązkowe, lub własne dane świadczące o popełnieniu takiego przestępstwa Policja przekazuje wraz z zebranymi materiałami niezwłocznie prokuratorowi. orzeczenia sądów tezy z piśmiennictwa pisma urzędowe komentarze Art. 304a. (199) ... z piśmiennictwa komentarze wzory Art. 306. § 1. (204) Pokrzywdzonemu oraz instytucji wymienionej w art. 305 § 4 przysługuje zażalenie na postanowienie o odmowie wszczęcia śledztwa, a stronom - na postanowienie o jego umorzeniu. Uprawnionym do złożenia zażalenia przysługuje prawo przejrzenia akt. § 2. (205) (uchylony). § 3. (206) Jeżeli osoba lub instytucja, która złożyła zawiadomienie o przestępstwie, nie zostanie w ciągu 6 tygodni powiadomiona o wszczęciu albo odmowie wszczęcia śledztwa, może wnieść zażalenie do prokuratora nadrzędnego albo powołanego do nadzoru nad organem, któremu złożono zawiadomienie. orzeczenia sądów tezy z piśmiennictwa komentarze wzory
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,89889481,89889481,falszywe_oskarzenia_dosc_dlugie_.html


Temat: dla tych co sa robieni w konia.....
... też z powodu trudności materialnych zwrócić się do sądu o zwolnienie od kosztów i przyznanie do wniesienia kasacji pełnomocnika z urzędu. Wówczas koszty ponosi skarb państwa. Wzór wniosku o zwolnienie od...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,523,27691793,27691793,dla_tych_co_sa_robieni_w_konia_.html


Temat: Odwołanie do UKS-u
... nr 86, poz. 960 z późn. zm.) od wniesionych odwołań wymagane jest też uiszczenie opłaty skarbowej. Opłacie skarbowej podlegają w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej podania (żądania, wnioski, odwołania, zażalenia)...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26,19081862,19081862,Odwolanie_do_UKS_u.html