High school musical

Temat: Stylizacja Paznokci
Stylizacja paznokci metoda: - akrylowa, - zelowa, - zdobienie po przez roznego rodzaju ozdobek naklejanych oraz wtapianych. (cekiny, naklejki, wzorki) - manucure: french lub kolorowy. Konkurencyjne ceny. Kontakt pod numerami telefonow:...
Źródło: belgia.at/index.php?showtopic=898



Temat: Paznokcie Przedłużanie i zdobienie paznokci metodą żelową
Witam. Oferuję przedłużanie i zdobienie paznokci metoda żelową. Pracuje na najlepszych markowych produktach w tej dziedzinie. Chętne panie z pobliskich rejonów, które chcą posiadać ładne paznokcie, zapraszam do mnie. Ceny kształtują się w zależności od poziomu trudności wykonania wzorów, które zażyczy sobie klientka (już od 25zł). Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod numerem gadu-gadu: 1126128 oraz e-mail: noxi07@vp.pl ZOBACZ!!! http://noxi-kosmetyczka.blog.onet.pl/
Źródło: nasztomaszow.pl/forum/index.php?showtopic=3218


Temat: Pokazcie WASZE pazurki!
to ogryzki kolezanki, skorki do polowy paznokcia czesc sama wygryzla/ paznokcie tzw "lodowe" sylwestrowe mamusi, cyrkonie dobrane wzorem do kreaacji. pazurki babci, bardziej spokojne. zelowe ogryzki. pozdrawiam, Monika
Źródło: forum.spnnails.pl/viewtopic.php?t=39


Temat: Wzorki na naturalne paznokcie
" />Gubię się trochę w tym forum ale mam nadzieję ze temat nie będzie w złym dziale Chciałabym znaleźć dobry sposób na robienie wzorków na naturalne paznokcie (nie żadne akrylowe czy żelowe). Oglądałam różne rzeczy i czasem pisze, że do wzorków można używać nie normalnych lakierów a jakiś farbek (jak do żeli np.) albo jakiś lakierów we flamastrze czy innej tubce, jakiś odpowiednich pędzelków itp. I tak się zastanawiam czym lepiej się robi takie wzorki? Lakierem czy farbkami? Pędzelkami czy lakierem we flamastrze? Jak ktoś się zna albo słyszał coś na ten temat...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=19144


Temat: PAZNOKCIE ZELOWE
Wykonuje paznokcie metoda zelowa, Ogromny wybor ozdob min. -hologramy -ozdoby ceramiczne(np.kwiatki) -brokat -folia hologramowa -mini tatuaze -cyrkonie(rozne ksztalty) -kruszona muszla -mini gwiazdki,koleczka,serduszka,ksiezyce -bulion-kaszka -przerozne wzory wykonywane specjalnymi lakierami do ozdabiania paznokci -manicure francuski. Wykonuje takze paznokcie na specjalne okazje jak np.slub. Cena od 10 funtow! Kontakt: 07707989392-Natalia
Źródło: burtonpol.co.uk/forum/viewtopic.php?t=138


Temat: Paznokcie
Margoo zalezy czego oczekujesz od paznokci... generalnie zelowe sa bardziej elastyczne niz akrylowe, przy uderzeniu rzadziej sie lamia. W zelu latwiej zatopic ozdoby czy zrobic na nich np. akrylowe wzorki. Ja...
Źródło: weselneforum.pl/viewtopic.php?t=54071


Temat: Warsztat technik zdobniczych paznokci - 24.10.2010 Lublin
" />Serdecznie zapraszamy na warsztaty poświęcone technikom zdobniczym z wykorzystaniem żeli i farb akrylowych. Zajęcia przeznaczone są dla osób pragnących zdobyć wiedzę teoretyczną oraz praktyczną z zakresu zdobnictwa paznokci żelami i farami akrylowymi. Program warsztatów: 11:00 - 14:00 – Technika żelowa: - wzory witrażowe - zdobienie kolorowym żelem 14:00 - 14:30 – Przerwa 14:30 - 18:00 – Technika farb akrylowych: - malowanie...
Źródło: nailspace.pl/pl/forum/viewtopic.php?t=150


Temat: Bezpłatne warsztaty 25.07.2010 Gdańsk - Mistero Milano
" />Firma Mistero Milano oraz Europejskie Studium Stylizacji Emilii Kossakowskiej mają zaszczyt zaprosić na bezpłatny warsztat podnoszący kwalifikację w technikach zdobniczych paznokci, który odbędą się 25 lipca w Gdańsku. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zapoznania się z produktami linii żelowej i polimerowej marki Mistero Milano. Przedstawione zostaną m.in. zdobienia witrażowe, ornamentowe oraz tworzenie kwiatów akrylowych z jednej kulki. Do dyspozycji każdego uczestnika warsztatu będą bezpłatne produkty linii żelowej, polimerowej oraz farby akrylowe. Program warsztatów: 10:00 - 13:00 – Technika żelowa i farby akrylowe: - wzory witrażowe malowane kolorowymi żelami - kwiaty przestrzenne zatapiane pomiędzy warstwy żelu - wzory ornamentowe malowane farbami akrylowymi - podstawowe wzory malowane metodą wstążkową 13:00 - 14:00 - przerwa 14:00 - 17:30 – Technika akrylowa: - cieniowane tła - woalowe,...
Źródło: nailspace.pl/pl/forum/viewtopic.php?t=135


Temat: Pazurki ślubne
" />ja na pewno bede robic sobie paznokcie na slub zreszta caly czas robie ale tipsy zelowe robie od czasu jak moja kolezanka z pracy wychodzila za maz stwierdzilam ze nie bede straszyc moimi obgryzionymi pazurkami wczoraj bylam zdjac stare tipsy i zrobic slubny probny . o dziwo zel na moich wlasnych zapuszczonych paznokciach myslalam ze bede obcinac i znow od nowa ... slubem sobie wybiore wzor ktory najbardziej mi spasuje
Źródło: weseleforum.pl/viewtopic.php?t=164


Temat: mini warsztaty u Mistrzyni Europy marzec 2009
" />Witam, firma Emilia Internationailszaprasza serdecznie na dalszy ciag mini warsztatow. Tematem marcowych mini warsztatow, ktore odbeda sie w 2 terminach: 17-18.03 oraz 19-20.03, bedzie powiew wiosny oraz tematyka paznokci slubnych. 1 dzien: rozpoczecie godzina 10.00 -nowe trendy w kolorystyce a takze w zdobieniach na wiosne 2009 (metoda zelowa w polaczeniu z wszystkimi mozliwymi ozdobami) -pokazanie najnowszej linii zeli gelaquier firmy Christrio, rozpuszczalnych w acetonie (jako jedyne na swiecie) - prezentacja idealnego paznokcia frenchowego z zastosowaniem kamuflazu oraz zdobnictwo -problemy zwiazane z metoda zelowa-konsultacja indywidualna, rozmowy a takze wyjasnienie wszelkich watpliwosci -cwiczenia -w tym dniu bedzie ogloszony konkurs na najpiekniejsze zdobienia oraz na najpiekniejszy paznokciec frenchowy z kamuflazem-ATRAKCYJNE NAGRODY 2dzien: rozpoczecie godz. 10.00 -metoda zelowa na formie oraz zwiazane z nia problemy - cwiczenia oraz indywidualne konsultacje -zdobienia akrylowe z wykorzystaniem koronek, brokatow, flexbrushy-czyli poprostu piekne slubne paznokcie -laczenie zdobien akrylowych z zelowymi -laczenie proszkow akrylowych z zelami -wzory wiosenne (abstrakcyjne i latwe do wykonania,...
Źródło: forum-ef.pl/viewtopic.php?t=11774


Temat: Paznokcie...
Był czas, że miałam długie paznokcie, malowałam różne wzorki itd. Całe lato odwiedzałam blogi poświęcone paznokciom. Tipsy i żelowe wcale mi się nie podobają. To już są takie... szpony. Ale teraz, odkąd gram na gitarze, muszę mieć paznokcie krótkie, i maluje je jedynie jakimś jasnym kolorkiem...
Źródło: forumzn.pl/viewtopic.php?t=3448


Temat: kosmetologia
" />Moim największym hobby jest : kosmetologia. To nią mam nadzieję zajmować się przez prawie całe życie. Uwielbiam stwarząc nowe wzorki na paznokciach i robić paznokcie żelowe oraz akrylowe. Fascynuję się nie tylko paznokciami kosmetologia to także skóra i jej choroby, leczenie, zmarszczy i jak można się ich pozbyć. Mam nadzieję że kiedyś na uniwersytecie Jagielońskim powstanie ten kierunek bo napewno wiele,...
Źródło: eksiazki.org/forum/viewtopic.php?t=5030


Temat: Tylko kolor - akryl?
Ewuś jak najbardziej zdobienie akrylem możesz połączyć z techniką żelową.A to że Ci mało to normalne, tak to już jest-jak się człowiek wkręci w paznokcie to już koniec, cały czas mu ... żelami UV, trwałym lakierowaniu,wzorki przeciągane, rozmazywane, zatapianie ozdób. Pozdrowionka
Źródło: forum.spnnails.com/viewtopic.php?t=173


Temat: Kradzież własności firmy BEAUTICA
nie wiem czy w tym temacie powinnam to pisac ale niech bedzie dziewczyny patrzcie co przed chwilka znalazlam http://paznokcie-zelowe.blog.onet.pl/. Masakra wiekszosc fotek wydawala mi sie znajoma ale jak zobaczylam tego frencha ... je z jakiegos bloga bo pamietam ze strasznie mi sie wzor podobal (mam nadzieje ze kopiowanie tylko do trzymania foty na kompie nie jest zlem ). Tak wiec pisze tego posta...
Źródło: forum.spnnails.com/viewtopic.php?t=1593


Temat: french krok po korku
NIedawno moja Wiolusia robiła naszej znajomej piękny chevron żelowy i taki wzór bardzo fajnie wyszczupla wizualnie dłonie oraz paznokcie. Jest to zatem idealna alternatywa dla osób o dość masywnych łapkach i...
Źródło: forum.spnnails.com/viewtopic.php?t=620


Temat: profesjonalne uslugi kosmetyczne Oslo
" />Zapraszam Tipsy oferuje : wtapiane, przestrzenne, kolorowy akryl, paznokcie żelowe, akrylowe- wszystko na najwyższym poziomie. Specjalizuje się w unikalnych wzorach, pięknym zdobieniu, eleganckim frenczu oraz biżuterii paznokciowej do której używam wyłącznie kryształów Swarovskiego. Paznokcie to nieodzowna część wizerunku zadbanej, pewnej siebie i pięknej kobiety. Dla zwolenniczek subtelnej elegancji, dla drapieżnych kotek, dla wyzywających, dla ceniących naturalność- dla każdego posiadam szeroki wachlarz wzorów oraz metod przedłużania i zdobienia pazurków. Dla Pań, które mają problem z obgryzionymi paznokciami posiadam specjalny kamuflaż . Zapraszam Oslo i okolice Very Happy
Źródło: forum-norwegia.com/viewtopic.php?t=9330


Temat: profesjonalne uslugi kosmetyczne Oslo
" />Swiateczne wzory sylwestrowe , szalowe , blyszczace po promocyjnych cenach Zapraszam Tipsy oferuje : wtapiane, przestrzenne, kolorowy akryl, paznokcie żelowe, akrylowe- wszystko na najwyższym poziomie. Specjalizuje się w unikalnych wzorach, pięknym zdobieniu, eleganckim frenczu oraz biżuterii paznokciowej do której używam wyłącznie kryształów Swarovskiego. Paznokcie to nieodzowna część wizerunku zadbanej, pewnej siebie i pięknej kobiety. Dla zwolenniczek subtelnej elegancji, dla drapieżnych kotek, dla wyzywających, dla ceniących naturalność- dla każdego posiadam szeroki wachlarz wzorów oraz metod przedłużania i zdobienia pazurków. Dla Pań, które mają problem z obgryzionymi paznokciami posiadam specjalny kamuflaż .
Źródło: forum-norwegia.com/viewtopic.php?t=9330


Temat: profesjonalne uslugi kosmetyczne Oslo
" /> ">Zapraszam Tipsy oferuje : wtapiane, przestrzenne, kolorowy akryl, paznokcie żelowe, akrylowe- wszystko na najwyższym poziomie. Specjalizuje się w unikalnych wzorach, pięknym zdobieniu, eleganckim frenczu oraz biżuterii paznokciowej do której używam wyłącznie kryształów Swarovskiego. Paznokcie to nieodzowna część wizerunku zadbanej, pewnej siebie i pięknej kobiety. Dla zwolenniczek subtelnej elegancji, dla drapieżnych kotek, dla wyzywających, dla ceniących naturalność- dla każdego posiadam szeroki wachlarz wzorów oraz metod przedłużania i zdobienia pazurków. Dla Pań, które mają problem z obgryzionymi paznokciami posiadam specjalny kamuflaż . Zapraszam Oslo i okolice Very Happy poprosze o cennik i kontakt kiedy moglabym zrobic paznokcie akrylowe
Źródło: forum-norwegia.com/viewtopic.php?t=9330


Temat: SZKOLA PAZNOKCIA-LETNIA PROMOCJA !
" />PROMOCJA !!! (do 31.08.2009) Gel Nails Extensions + Coloured gel nail art - 195 GBP Acrylic Nails Extensions + Coloured acrylic nail art - 205GBP Szkolenie Stylizacja Paznokci Metodą żelową + Nail Art. Kolorowy żel i akryl 1. Bhp w salonie Stylizacji paznokci 2. Budowa paznokci naturalnych i przedłużonych 3. Przygotowanie płytki paznokcia do przedłużania na Formie i Tipsie 4. Przedłużanie paznokci na Formie oraz Tipsie 5. French: Pink&White, korygujący 6. Korekta i odnowa paznokci przedłużonych na Formie i Tipsie 7. Skracanie paznokci, nabłyszczanie Nail Art. Prezentacja ozdób odpowiednich do zdobienia paznokci Zdobienia Lakierami, farbkami akrylowymi Brokaty, hologramy, pazłotko, kwadraty, kołeczka, bulion Wtapianie liści, koronek, materiałów Zdobienie Cyrkoniami Swarovski Wzory przeciągane, mazane, motyle, kwiaty, marmurki Drapieżne wzornictwo, motywy zdobiennicze Podstawowe zdobienia, najnowsze trendy w zdobieniach Zdobienia na specjalne okazje : wieczorowe, ślubne. Kolor żel Wzory przeciągane, mazane, zdobienia permanentne Kwiaty, Motyle, Marmurki Żel kolor + ozdoby: brokat, pazłotko, holo..... Zdobienia okazjonalne : wieczorowe, ślubne Najnowsze trendy w zdobieniach paznokci Kolor akryl Prezentacja narzędzi i produktów Techniki Zdobienia Kolorowym Akrylem Tła, marmurki, cieniowanie akryli, witraże Płatki, kwiatki łodyżki, Zdobienia podstawowe, Najnowsze trendy w zdobieniach akrylowych. Dodatki...
Źródło: eszkocja.com/forum/viewtopic.php?t=42


Temat: warsztaty na śląsku z Joanna Rozwadowska 27-28 III
co jest Wam potrzebne do opracowania i przygotowania paznokci :* Max ilosc uczestnikow 15 osob!!! decyduje data wplyniecia zaliczki/calosci na konto!! Koszt warsztatow 500zl* calosc wplacacie do konca lutego zaliczke 250...
Źródło: nailspace.pl/pl/forum/viewtopic.php?t=48


Temat: warsztaty Częstochowa
dla tradycyjnego frencha Żel kamuflujący- cover w różnych odsłonach – zastosowanie Dopełnianie kompozycji farbkami akrylowymi Ćwiczenia dotyczące prawidłowej budowy paznokcia metodą żelową Niedziela 31 stycznia 2010 Szał Barw- stylizacje akrylowe Prezentacja produktów PERFECT BEAUTY Wykorzystanie kolorowych akryli w pracy stylisty paznokci: - Cieniowanie kolorów - wzory trójwymiarowe Wytworny błysk Dopełnianie kompozycji farbkami akrylowymi Ćwiczenia dotyczące prawidłowej budowy paznokcia metodą akrylową W trakcie ... akrylu, żelu oraz do zdobień, zaciskarki, rurki, lampy na stół, w dzień żelowy- lampy uv. Pozostałe materiały zapewnia organizator. Liczba miejsc ograniczona Koszt 1 dnia warsztatów- 220 zł. Zapisy trwają do...
Źródło: nailspace.pl/pl/forum/viewtopic.php?t=40


Temat: Warsztaty w Gubinie 4-5 grudzień-Kasia Zbroińska zaprasza :)
– sobota) - prawidłowa budowa paznokcia przedłużonego żelem i akrylem- różnice - perfekcyjny french żelowy na szablonie (różne sposoby) - perfekcyjny french akrylowy na szablonie - prawidłowe podkładanie formy - idealny tunel i różne sposoby jego uzyskania - omówienie problemów w stylizacji paznokci i jak sobie z nimi radzić Drugi dzień (05.12. – niedziela) - zdobienia sylwestrowe - zdobienia świąteczne (m.in. bombki, ... acetonu) - esy- floresy, wykończenia wzorów - prawidłowe prowadzenie pędzla przy farbach akrylowych - idealna kulka akrylowa - omówienie problemów związanych ze zdobnictwem i jak sobie z nimi radzić Ponieważ nasze...
Źródło: nailspace.pl/pl/forum/viewtopic.php?t=173


Temat: Warsztaty w Gubinie 4-5 grudzień! Kasia Zbroińska zaprasza:)
sobota) - prawidłowa budowa paznokcia przedłużonego żelem i akrylem- różnice - perfekcyjny french żelowy na szablonie (różne sposoby) - perfekcyjny french akrylowy na szablonie - prawidłowe podkładanie formy - idealny tunel i różne sposoby jego uzyskania - omówienie problemów w stylizacji paznokci i jak sobie z nimi radzić Drugi dzień (05.12. – niedziela) - zdobienia sylwestrowe - zdobienia świąteczne (m.in. bombki, śnieżynki, ... - esy- floresy, wykończenia wzorów - prawidłowe prowadzenie pędzla przy farbach akrylowych - idealna kulka akrylowa - omówienie problemów związanych ze zdobnictwem i jak sobie z nimi radzić Ponieważ nasze warsztaty...
Źródło: forum.spnnails.com/viewtopic.php?t=4430


Temat: WARSZTATY 20-21 LUTY W OPOLU!!! ANNAILS ZAPRASZA :))
Annails Kameralne Warsztaty Doszkalające 20-21 luty Opole Bardzo serdecznie zapraszamy wszystkich (początkujących i zaawansowanych) stylistów i stylistki paznokci na warsztaty doszkalające 20-21 lutego w Opolu, na których pragniemy w kameralnym gronie ... zdobienia) -wiosenne przebudzenie(to już czas aby przygotować nowe wzorki dla tłumu nowych i stałych klientek) -Nail Art żelowy(kolorowy żel zapomniany, a też może zachwycać) -"zdobienia gazetowe"wyjątkowe, indywidualne-takie jak nasze klientki -step by step farbkami akrylowymi(i nie tylko ) -efektowne wzorki na wyjątkowe, ale szybkie uzupełnienie W piątek i sobotę zapraszamy na przerwę obiadową i przekąski Warsztaty poprowadzą: Annails-Ania Pietrasiak i Kasia Śpiewak...
Źródło: forum.spnnails.com/viewtopic.php?t=3718


Temat: MANICURE
Witam;) interesuje się trochę manicure'm. Chciała więc, podzielić się moimi poglądami na ten temat... Moim zdaniem paznokcie żelowe jak i akrylowe nie są zbyt dobrym rozwiązaniem, gdyż bardzo niszczą płytkę paznokcia!Bardzo ... na koncowke paznokcia a nie na cale paznokcie(tych nie uznaje!) ich koszt na 10szt czyli na raz wynosi mnie 2zł;) są one bez kleju... używam zwykłej "kropelki" czy "superglue" (klej napeno trochę niszczy paznokcieć ale samą końcówkę, która zaraz odrośnie a nie jak w zelu czy akrylu caly paznokiec) klej nakladam na kocowke tipsa, mocno dociaskam.. pozniej daje jeszcze klej na zlaczeniu tipsa z pazznokciem z gory i z dołu... Wazne jest zeby go ładnie wypiłować(rowniez z boku) dopasowując do paznokcia maluje paznokiec z tipsem kilkoma warstwami lakieru bezbarwnego aby zlaczenie bylo jak najmniej widoczne umiejętnie zrobiony wzorem czy naklejka maskuje je całkowicie!;D trzyma sie kilka dni, nwet do tygodnia. Co do okklejania... ja nie miałam większych problemów, chyba że ktoś przesadzi z klejem;p na codzień lepiej jest zadbać o własne pznokcie, wygląda to lepiej, bo naturalnie... na łamliwe paznokcie polecam; -utwardzacz do paznokci -częste piłowanie paznokci -czeste malowanie paznokci;) Uwielbiam malować paznokcie!;) robie to nawet codziennie... jednorazowo poswiecam na to od 15 min do 3h mój ulubiony manicure to french;) (ale nie od papierków czy taśmy, bo ma brzydki ksztalt) uwielbiam wymyślać nowe wzorki; mam sporo "cekinów", ale najbardziej lubie się bawić czarnym linerem! Przez paznokcie można wyrazić swój styl; mój ulubiony wzorek to: namalowana pięciolinia z nutką (czarny liner) lubie też wzorek z odbitej gazety robi się to tak; wycina sie kawalki gazety trochę większe jak paznokieć (gazeta nie może być śliska!), paznokciec maluje się kilkoma warstwami lakieru (bezbarwny lub biały) po dokładnym wyschnięciu paznokiec wymoczyć ... czy poobdzierany do polowy lakier Postaram się dodać w najbliższym czasie kilka zdjęć moich paznokci;) pozdrawiam;)
Źródło: galeria.polska-moda.pl/viewtopic.php?t=3231