High school musical

Temat: projekt i prawo własność intelektualnej/artystycznej
wykonywała dla nich te firany i zasłony bądz kompozycje kwiatowe (czyli rzemieślnik / artysta) może żądać ode mnie zadośćuczynienia (lub po prostu mnie zaskarżyć o używanie nie swoich projektów) ? Jak ... gdzie znajdę wzory umów (którą mogłabym podpisać z tymże hotelem) ? Pozdrawiam i z góry dziękuję MOLNARka
Źródło: topranking.pl/1854/projekt,i,prawo,wlasnosc,intelektualnej.php



Temat: okno z wykuszem - jak udekorowac??
są bez wzorów, białe. wiem że mało to oryginalne, ale...POzdrawiam....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,39319113,39319113,okno_z_wykuszem_jak_udekorowac_.html


Temat: Jakie zasłony i dywan do czerwoneo narożnika ???
i wzory są na stronie www.e-dywany.pl w zakładce dywany. Jeśli chodzi o zasłony - widzę tutaj beż z czekoladowymi wzorami. Ale to również zależy od tego, czy masz przestronne wnętrze czy chcesz je optycznie powiększyć - wtedy jak najbardziej jasne zasłonki - www.swiat-firan.pl - mają fajną ofertę. pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,84684921,84684921,Jakie_zaslony_i_dywan_do_czerwoneo_naroznika_.html


Temat: Pokój dzienny-odnowa
tzn stolik kawowy i stolik pod TV chciałabym kupić w kolorze ciemnego drewna ( i pod ten kolor dopasować wykończenia zestawu wypoczynkowego) Zastanawiam się nad kolorem i formą zasłon czy firan. Podobają mi się prosto puszczone zasłony z szyfonu lub organdyny zawieszone na karniszu na pentelkach. jednak nie iem czy w takiej kolorystyce pokoju nie wyglądałyby lepiej cięższe zasłony. Mam jeszcze jeden...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,100283902,100283902,Pokoj_dzienny_odnowa.html


Temat: FARBY / TAPETY = LINKI
Polecam www.galeriaoko.pl Tapety angielskiej firmy Wilman prezentuje w swojej kolekcji, najwyższej jakości produkty do dekoracji wnętrz. Winylowe, wysoce zmywalne tapety o oryginalnych wzorach i niezwykłej fakturze. Tkaniny na firany oraz zasłony...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,11636859,11636859,FARBY_TAPETY_LINKI.html


Temat: zasłony z woalu
zasłony z woalu Co sądzicie o tym materiale? Na oknach mam zamontowane póki co tylko żaluzje poziome i nie chcę już firanek, ani typowych zasłon. Podobają mi się natomiast tkniny o nazwie woal właśnie jako zasłona jakoś fajnie udrapowane , a może tylko przewieszone przez karnisz ( metalowy ). Tkaniny te mają bardzo fajne wzory - delikatne, malarskie np. motywy roślinne. Mam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,13310510,13310510,zaslony_z_woalu.html


Temat: Firanki, karnisze, tapicerka
... rozwiązaniem byłoby zawieszenie zamiast firan czy zasłon tzw firano-zasłon. Mogłabyś je odsłaniać w ciągu dnia, aby mieć ładny widok, a zsunięte firanozasłony tworzyły by piękne obramowanie wokół okien, ociepliły by zimną...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,9948042,9948042,Firanki_karnisze_tapicerka.html


Temat: Firanki, karnisze, tapicerka
Bigannie, właśnie rozważam Twoje cenne rady. Pierwszym moim pomysłem były właśnie firano-zasłony, choć nie wiem tak naprawdę co to jest. Widziałam kiedyś jakąś tkaninę tkaną na woalu we wzory, która tylko ... podoba niż stale zasłonięte firany z woalu, które zmniejszyłyby optycznie pokój (woal jest taki „mleczny”, nie tak przejrzysty jak organdyna). Do organdyny zniechęciłaś mnie, ja lubię rzeczy praktyczne i nie wymagające ... być odwrotnie? Czy przy drzwiach balkonowych ma być jedna firano-zasłona z boku? Nie będzie dziwnie? A jakie radziłabyś zakończenia tych karniszy, proste, czy jakieś bardziej wydziwione? Dziękuję za dotychczasowe rady, mam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,9948042,9948042,Firanki_karnisze_tapicerka.html


Temat: Pomocy - jakie dodatki?
... intensywny róż. Również ładnie i najbardziej neutralnie będzie się prezentował żółty. Jeśli natomiast kupisz wzorzystą narzutę to zasłony i firany powinny być jednokolorowe, bez wzorów, w jednym z odcieni, które będą...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,71671674,71671674,Pomocy_jakie_dodatki_.html


Temat: sypialnia moja na wnetrzach
Dopiero zauważyłam Twoje wnętrza Piękne zasłony, fajne drzwi, kwietniki są OK, choć może je faktycznie by maznąć na ciemniej, a pościel mam taką samą. Żyrandol faktycznie jakby ciut niesypialniany jest, bardziej do salonu, tu za duży jakiś taki jest... Brakuje mi tu koloru, jakoś tak blado, może daj chociaż więcej akcentów z firan? Nie wiem co to za kolor wzoru, stare złoto...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43139,56551445,56551445,sypialnia_moja_na_wnetrzach.html


Temat: szerokość firan
też bym 4 -5 metrów kupiła.. nie wiem, jak się rzecz ma do firan na szelkach, bo nie stosuję (kusiły mnie zasłony na szelkach, ale jednak nie). ale sądzę, że można nieco mniej 3,5-4,5 metra kupić. zwróć uwagę na wzór i rodzaj materiału, z którego jest firanka. niektóre wzory (głównie żakardowe) nieładnie wyglądają na szelkach, i czasami ich proporcja jest x3 w stosunku do długości karnisza. nie wszystkie wzory nadają się do upinania. i nie wszystkie materiały ładnie wyglądają na szelkach.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49213,88565984,88565984,szerokosc_firan.html


Temat: Disce puella - bosmy ponoc niedouczone wnatrzarsko
ściany i kaloryfery świeżo pomalowane, zasłony wiszą - od wewnątrz jest super, ale z zewnątrz widać puste okna No i co sąsiedzi powiedzą? Ciekawa jestem, czy się złamie czy nie... Wracając zaś do meritum. Nie rozumiem, dlaczego ludzie ze sporą gotówką, których stać na projektanta i dobrą jakość materiałów, nie szukają jednocześnie dobrych wzorów wnętrzarskich i zgadzają się na pseudo nowoczesną urawniłowkę....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,91510,98898576,98898576,Disce_puella_bosmy_ponoc_niedouczone_wnatrzarsko.html


Temat: Firny, zasłony...
Jesli chodzi o firany, przyznaje się bez bicia-mam hopla na ich punkcie..-ale-nie znaczy to, ze kupuje drogie.Najczęściej kupuje gładkie bez wzorów na metry-tak do 10zł za metr-niekiedy przy "koncówkach" materiałów nawet za 5zł-dokupuje tasmę i sama je układam. Dokupuje niedroga koronke, czy inne wykończenie,podpinam, upinam, dopinam i efekt końcowy powalajacy..nie odstający od firan, które kosztują w sklepie 450zł-i jedyny w swoim rodzaju.. Zasłony raczej cienkie-kresz, organza-kupuje na Allegro równiez na metry i tez układam..Najczęściej wzory różnych firan i zasłon "ściągam"(jesli przypadaja do mojego gustu i do wielkosci okien)z Allegro )-tam sa już gotowe...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20012,69641829,69641829,Firny_zaslony_.html


Temat: Pytanie o zasłony - nie mam doświadczenia
Pytanie o zasłony - nie mam doświadczenia nie cierpie firan, wiec nie mam, podobają mi sie zaslony. Do dzisiaj nie musiałam nic takiego wieszac, bo mialam żaluzje montowane nad oknem, nie ... tragedia, nic mi sie nie podoba. Chce uszyc sobie zasłony, zeby cos było , będą sobie wisiec po bokach okien i luz, to nic, ze parterze, jakos przezyje gapienie się w ... sie jakos zszywa, zeby i z zewnatrz widac bylo faktire materiału? mam kilka wybranych materiałow, np taki do sypialni: www.ikea.com/PIAimages/74782_PE192294_S4.jpg jak z tego uszyc zaslony? do kuchni i pokoju dziennego inny wzor, ale pewnie na jednej stronie tylko ta grafika jest.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43618,89770176,89770176,Pytanie_o_zaslony_nie_mam_doswiadczenia.html


Temat: Pytanie o zasłony - nie mam doświadczenia
ja tez nie lubie firan, ale mieszkam na ostatnim pietrze. i tak w pokoju dziennym mam tylko zaslony, a w sypialni niestety musialam zawiesic firany, bo sasiadow mam na tyle blisko, ze moge im zagladac w talerze. gdybym mieszkala na parterze to chyba jednak zdecydowalabym sie na zaslony, zeby nie czuc sie jak na swieczniku. teraz na rynku jest tak szeroki wybor, ze nie musza to byc wcale klasyczne babcine dziurkowane firany. co do zaslon to ja niestety nie lubie tych na koleczkach, bo sie nieladnie ukladaja, zwlaszcza jak sa cienkie. wole takie na tasmie z takimi haczyko-dynksami, ktorych nie widac po powieszeniu. material mozna ladnie i na stale przymarczyc i wyglada to po ludzku. z doswiadczenia wiem, ze lepiej zaslony podszyc specjalna podszewka. chronisz tym samym material przed wyblaknieciem. ladny wybralas wzor
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43618,89770176,89770176,Pytanie_o_zaslony_nie_mam_doswiadczenia.html


Temat: Samochwała II
wzorem 2^n +1 (2 do potęgi n +1) dla n=0,1,2,3 itd.. Jeżeli podczas wieszania firanki użyjesz jednej z liczb firankowych masz gwarancję, że aż do ostatniej żabki będą one rozłożone równomiernie. Uwaga liczby firankowe mają również zastosowanie przy wieszaniu zasłon co znakomicie zwiększa zakres ich stosowalności. PS. Szanownych matematyków TWAczowskich uprasza się o nierozwiewanie mojej iluzji, żem Pierwszym Odkrywcą bo bardzo się...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28749,33593209,33593209,Samochwala_II.html


Temat: firany/zaslony/aranzacja - znacie kogos?
jak drugiego, jeżeli firany i zasłony przy oknach mają sięgać podłogi to karnisze muszą być odpowiednio oddalone od ściany ze względu na dość głębokie parapety itp.). W końcu z zasłon zrezygnowaliśmy zupełnie, natomiast firmany na miarę (woleliśmy tradycyjne wzory) zamówiliśmy po bardzo korzystnej cenie w sklepie na ul. Targowej (jadąc od śpiących w kierunku Stadionu ok. 50 m za wiaduktem po prawej stronie mieści się ten sklep - niestety nie pamiętam adresu). Tam firany. Jeśli chodzi o zasłony, to wydaje mi się, że godny polecenia może być Topwert w M1 w Markach. Tam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10541,14937891,14937891,firany_zaslony_aranzacja_znacie_kogos_.html


Temat: Brudne Katowice?
suficie kasetony we wzór.W oknie mocno marszczone wzorzaste firany do tego wzorzaste zasłony.Nie mówię,że to jest brzydkie ale specyficzne. I nie jest prawdą,że tak jest przez goroli,bo są miasta gdzie miejscowych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,59,93660795,93660795,Brudne_Katowice_.html


Temat: Nauczyciel w szkole tylko pod krawatem
Nauczyciel w szkole tylko pod krawatem Panie Dyrektorze, skoro krawat, to ubiorę się tak: Krawat Hugo Boss za około 590 euro ze wzorem kopulujących prosiąt. Dodam, że najnowszy krzyk mody! do krawata garnitur: Versace w jaskrawo kolorwe kawiaty (głownie róż i karminowa czerwień) ...kupiłem na przecenach w Paryżu. Duże wzory, materiał garnituru przypomina bardziej materiał dekoracyjny, domniemam, że pan dyrektor nie kojarzy to dodam, że podobne mają w Castoramie na działe "firany i zasłony". Całość kosztowała około 6 000 tyś euro, oczywiście pochwalę się tym uczniom. A jak! Do tego pomarańczowe skarpetki, nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,58,49712266,49712266,Nauczyciel_w_szkole_tylko_pod_krawatem.html


Temat: Dobry sklep z firankami
targ na rynku ;o) ceny rozsądne, nawet bardzo... towar od najtańszych firanek 5 zł za metr do najdroższych haftów... można zamawiać wzory... z szyciem jest też podobnie... wtorki - towar ze wschodu, czwartki i soboty dwa lub trzy stoiska bardziej profesjonalne... jak szyjesz sama to napisz na priva podrzucę Ci stronkę z wykrojami firan i zasłon ;o)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,93,86438846,86438846,Dobry_sklep_z_firankami.html


Temat: świat jest coraz pięknieszy ?
Indie- Indie Czerwone- czerwone zasłona w indyjskie wzory głęboka indyjska czerwień wielkie słonie maszerujące w czerwonej mgle z podniesionymi trąbami wśród fraktalnych rozet za 14 zł dwie kupiłam w ciucholandzie dwie zasłony jedna służy za kapę na łóżku druga odpoczywa :) za każdym razem jak patrzę zachwyca mnie umysł który tak a tkaninę zaplanował łączy nas wspólny zachwyt iluś ludzi na świecie ma taką sama narzutę (to chyba firana jakaś ozdobna była wyjściowo) iluś ludzi cieszy się zyjąc wśród tycvh głebokich spokojnych czarwieni szkoda ze nie znam nazwymalarze wszak nazwali kolory dokładniej niż...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,210,52916961,52916961,swiat_jest_coraz_pieknieszy_.html


Temat: KLUB 2 (klub stałych bywalców i nie tylko)
Luneta to pomysł kiepski bo sąsiadki specjalnie wtedy nie będą zasłon wieszać a być może wzorem Holandii nawet firanek się moga pozbyć.Na nartach można się połamać to potem w domu będzie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,176,8833962,8833962,KLUB_2_klub_stalych_bywalcow_i_nie_tylko_.html


Temat: Gdzie kupić materiał z Kubusiem Puchatkiem?
Widziałam materiał na firankę i na zasłony z puchatkiem w sklepie z firanami na Jelonkach naprzeciwko Tesco na Górczewskiej, sklep jest pomiędzy blokami. Ja w innym sklepie kupiłam firanki i materiał na zasłony, z którego mam uszytą poduszkę. Niestety, gniecie się. Rozejrzyj się w sklepach z firanami bo często materiały na zasłony maja bardzo ładne wzory i to mogłoby sie nadać.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,20961025,20961025,Gdzie_kupic_material_z_Kubusiem_Puchatkiem_.html


Temat: Pokój dla czterolatki
Pokoj mojej corki jest adaptacja strychu.40 m2,w szczycie 5 m wysokosci, stara oryginalna więzba dachowa, połaciowe okna bez firan i zaslon, jasne meble, metalowe wielkie lozko, parkiet.Zadnych dzieciecych motywow na scianie ... delikatny wzor od szablonu,zadne wsciekle kiczowate tapety, meble stylowe w odcieniu pastelowym.Dodatki w krateczke- posciel, poduchy,zaslonki.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,82926118,82926118,Pokoj_dla_czterolatki.html


Temat: Gdzie firany w Krakowie?
na ul. łokietka, za opolska w strone zielonek , za przejazedem kolejowym jest w takim zielonym domu po prawej sklep BISKO, firany zasłony, ekspozycja , mozna cos podejrzeć , szyja tez na miejscu.sa tanie , średnie i z wyzszej polki na zamówienie.rózne trendy,kolory i wzory.Ja mam wersje krótka całoroczna u dzieci, w sypalni podpielam spinka, jest wiecej swaitła, bo mam tam firane...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,601,84641164,84641164,Gdzie_firany_w_Krakowie_.html


Temat: macie firanki?
tak, mam firanki w każdym oknie w kuchni takie raczej tkane, ala szydełkowe u dzieci z ikei - z motylkami w salonie i sypialni maksymalnie zwiewne, lekkie, bez wzorów nigdzie nie mam zasłon - zamiast tego rolety sprytnie ukryte pod karniszem czasem, dla odmiany, gdy zaplanuję mycie okien i pranie firan, to po tym myciu z wieszaniem firanek schodzi się 2-3 tygodnie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,100897269,100897269,macie_firanki_.html


Temat: co macie na oknach?
Chwalę sobie firany dlugie, dość gęsty materiał, (ale drobny wzór), kremowe. Trzeba tylko uważać, żeby przepuszczały dużo światła i powietrza. Moje są o tyle super rozwiazaniem, że w naszym miescie już po pierwszym deszczu od umycia o przejrzystości można zapomnieć i odsłonięte okno na słonecznej stronie wyglądałoby nieciekawie. No, chyba ze ktoś ma siłę myć co 2 dni . Zasłony raz zakładamy,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,29307961,29307961,co_macie_na_oknach_.html


Temat: Propozycje zakladania firanek
Propozycje zakladania firanek Czy moze ktos zna jakas strone o firankach, potrzebuje jakies wzory upinania fantazyjnie firanek, zaslon. pipi
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,31764498,31764498,Propozycje_zakladania_firanek.html


Temat: moja jadalnia... nie mam firanek jakie??
Firany- gładkie, bez wzorów do samej podłogi - białe lub ecru, takiego mniej więcej typu: fotoforum.gazeta.pl/3,0,1028414,2,2.html Do tego zasłony też gładkie do samej podłogi w kolorach niebieski lub brąz, coś w tym stylu: fotoforum.gazeta.pl/3,0,1028420,2,1.html fotoforum.gazeta.pl/3,0,806241,2,96.html Będą ładnie wyglądały też same rolety w którymś kolorze z tapety, ale jasne, żeby nie zaciemniać pomieszczenia. Coś w tym stylu: fotoforum.gazeta.pl/3,0,536789,2,275.html fotoforum.gazeta.pl/3,0,1028413,2,2.html Albo rolety zamiast firanek i zasłony, coś w tym stylu, ale kolorystycznie biel/ecru- brąz/niebieski fotoforum.gazeta.pl/3,0,868481,2,32.html fotoforum.gazeta.pl/3,0,868482,2,33.html fotoforum.gazeta.pl/3,0,545412,2,266.html
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,74240055,74240055,moja_jadalnia_nie_mam_firanek_jakie_.html


Temat: firanki i zasłonki w Warszawie
firanki i zasłonki w Warszawie Poszukuję firanek w kolorze ecru, bez wzorów, dość gęstych i jednokolorowych - zielonych zasłon. Czy ktoś może polecić mi sklep w Warszawie z firankami i zasłonkami...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25,2510882,2510882,firanki_i_zaslonki_w_Warszawie.html


Temat: upięcie firan
upięcie firan Witajcie, Chciałabym prosić o info czy są jakieś strony z przykładowymi wzorami upięć firan i zasłon? pzdr
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25,6128404,6128404,upiecie_firan.html


Temat: długość zasłon w stosunku do firanek
OBLICZAJĄC STOSUNEK DŁUGOŚCI FIRANEK DO ZASŁON POWINNAŚ ASIU WYJŚĆ ZE WZORU PITAGORASA. A2 + B2 = C2. POZDRAWIAM
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,9175380,9175380,dlugosc_zaslon_w_stosunku_do_firanek.html


Temat: Aranzacje okna - jakies pomysly?
kopyto, siermiezne i jednostajne, kolory bure. Upinanie zaslon to juz inna historia - kroluja rozwiazania podstawowe, czyli wzorzysta biala firana (o od lat nie zmienianej fakturze) + po bokach dwie zwisajace zaslony w burym kolorze - czyli tak jak u naszych rodzicow i dziadkkow pol wieku temu. Sa tez rozwiazania "bufoniaste", czyli girlandy poupinane pod sufitem, falbany typu "wies spiewa i tanczy". Zajrzalam do linkow polecanych tu na stronie - niestety, to samo :( Jestem zalamana. Nigdzie nie mozna podpatrzyc ladnych zaslon ze swiezych, ladnych materialow, upinanych w pomyslowy i ciekawy sposob - ... :( To samo z dywanami - probowalam znalezc cos prostego, eleganckiego - nic i nic. Wszystko we wszywane wzory albo szlaczki-zygzaczki. Dywan jednobarwny znalazlam JEDEN w calym wielkim sklepie. Sprzedawca byl...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,15166472,15166472,Aranzacje_okna_jakies_pomysly_.html


Temat: zasłony
zasłony gdzie mozna znalezc wzory zaslon i firanek?Chcialabym sama uszyc.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,43666310,43666310,zaslony.html


Temat: Disce puella - bosmy ponoc niedouczone wnatrzarsko
> stać na projektanta i dobrą jakość materiałów, nie szukają jednocześnie dobrych > wzorów wnętrzarskich i zgadzają się na pseudo nowoczesną urawniłowkę. Bo > przeciętny Kowalski, wiadomo, urządza tak jak sąsiedzi,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,91510,98898576,98898576,Disce_puella_bosmy_ponoc_niedouczone_wnatrzarsko.html