High school musical

Temat: co na okna do sypialni
ja juz pisałam gdzies że jestem w 100% niefirankowa i nie lubię firanek. W sypialni mam fajne rolety z ciekawego materiału w prążek taki drobny dopasowany kolorem do łososiowych ścian. Inną ... podłoga- i brązowe ciemne meble- może czekoladowe rolety w ładny wzór? U dzieci mam do żółtych scian rolety niebieskie, ale to takie typowo do dziecinnego pokoju zestawienie wydaje mi się. Kupowałam...
Źródło: forum.budujemydom.pl/index.php?showtopic=10100



Temat: !!!!MAJ 2010!!!!
w stylu grube kwiatowe wzory itp...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=64622


Temat: Styczeń 2008 :):):)
... znaczna poprawa jak uważacie? Co prawda brakuje jeszcze coś na wzór firanek i dywaniku ale to pomalutku jeszcze mamy czas a jescze brakuje żyrandola i kinkietu (bo w tej chwili mamy...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=44757


Temat: Kolory dla dziewczynki ;)
Oprócz kolorów warto też do minimum ograniczyć wzory. My urządzając pokój dla Miłosza, maniakalnie trzymaliśmy się gładkich powierzchni. Nie ma borderów, tapet we wzory, ani wykładziny w misie, czy samochody. Jest ... sztucznych firanek z lalkami , kubusiami puchatkami.b
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=40174


Temat: Poszukuję wzoru....
...na firanki robione szydełkiem!!! Mam zamiar przez zimę zrobić sobie takie cudo na 2 okna w kuchni Macie może jakieś wzory?? Bo nijak w necie nie moge nic znależć. Jest mnóstwo wzorów szydełkowych - ale firanek niet A jeszcze poproszę was o ładne obrazki do kuchni: jakieś zabite natury , może owoce?? a może kuchareczka w starym stylu?? Chce to sobie wyhaftować krzyzykami - mam fajny program do zamiany obrazka na wzór do haftowania krzyzykami. mój e-mail: magda.komar@eurogaz-gdynia.com.pl dzieki P.S. chyba mam za "duzo" czasu hihihi
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=5678


Temat: Poszukuję wzoru....
Są zdjęcia gotowych firan, wzór graficzny, oraz opis do wzoru - czyli jak wykonać. Żeby ułatwić Ci szukanie wejdź po prostu tutaj, a potem kliknij na interesującie CIebie zdjęcie. Tam będą...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=5678


Temat: Kwietniowe Maluchy 9
... wieści po badaniach co do firanek to ceny są obłędne...wzory śliczne ale muszą pasować do wystroju wnętrza...są bardzo eleganckie Macia ja też pierwszy raz słysze o konieczności skierowania na zmianę opatrunku...toć...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=63418


Temat: Poszukuję wzoru....
maggii i jak masz jakieś wzory?? bo takiej chęci mi narobiłas na robienie takich firanek że wczoraj zakupiłam potrzebne materiały i zaczęłam firankę ciekawe co mi wyjdzie
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=5678


Temat: Interflat
z płyty MDF i naklejane na szkle. W dekoracji okien odchodzi się od firan. Jeśli już mają zawisnąć, to nie białe, ale kremowe, beżowe. - Firany idą w odstawkę, a okna są dekorowane tkaninami zasłonowymi, gładkimi, ewentualnie z delikatnym motywem bądź zdobione błyszczącymi kryształkami, dżetami - mówi Ewelina Kluczyk-Ciechulska z firmy szyjącej firany. (mr) - Express Ilustrowany
Źródło: mojalodz.fora.pl/a/a,1707.html


Temat: Nasze pokoje
czarną, haftowaną w jakieś wzory bliżej nieokreślone (kocham moją babcię^^'), regał z szufladkami pokryty niemiłosiernie dużą warstwą kurzu którą dziś mam zamiar usunąć, biurko z komputerem, na biurku stos książek, zeszytów,...
Źródło: goth.fora.pl/a/a,1088.html


Temat: Firanowa ( i nie tylko) maniaczka...
... Magdaru! Dzięki za podanie tych namiarów.Właśnie przeglądam tę stronke i chyba się skusze na te firanki.Upatrzyłam już sobie dwa wzory.Fajne bo gotowe na taśmie i od razu z lambrekinem i zasłonkami.I...
Źródło: babskiswiat.net/viewtopic.php?t=219


Temat: Jakie kolory do sypialni??
... ceny fajnych firan i zaslon sa naprawde tak gigantyczne czy ogolnie przeplacilam. Jak to u Was wyglada?
Źródło: abcslubu.nazwa.pl/forum/viewtopic.php?t=2128


Temat: Firanki, zazdrostki
i tak koniec mojego pomarańczawogogo szaleństwa :tak: to firana na drutach do kuchni leży na podłodze żeby lepiej było widac wzór ale w kwietniu pstrykne jeszcze jedna fotke jak już będzie...
Źródło: kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=1536


Temat: Serwetka z firanki
firanek we wzory też nie można było dostać) . Ech to byly, czasy, ale jeden plus mialy, moje oczy bardzo dobrze widziały, a dzis, no cóż, okulary 5,5 do robótek.
Źródło: kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=3681


Temat: Szpiegostwo robotkowe
mam ten sam nawyk , jak widzę ładną firankę , ktoś ma ładmy sweter czy bluzeczkę to wzór zapisuje na kartce, co do firanek to uwielbiam robić filetem ale z racji...
Źródło: kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=534


Temat: Lamówki
firma D.M.S. zajmuje się także jej cięciem. Jak twierdzi firma, ich wyroby są niezastąpione w branży tekstylnej, odzieżowej oraz przy produkcji zabawek, butów, firan i zasłon. Pośród swoich propozycji firma D.M.S....
Źródło: katalog.jun.pl/viewtopic.php?t=389


Temat: wrześnióweczki 2008
do jednego i drugiego pokoju chce może doradzicie i do tego mam 2 opcje firanek albo taka(tylko nie wiem czy biała czy ecri) http://www.allegro.pl/item417310976_firana...o7_9_zl_mb.html te mnie osobiście się podobają tylko nie ... może będzie faknie wyglądało. a ja to nie wiem może taką -pierwszy wzór http://www.allegro.pl/item415978721_firany..._5_wzorow_.html Julcia - to takie moje opinie Siedzę sama w domu. Prałam, prasowałam... zasiadłam przed kompem. Byłam u...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=50583


Temat: Gdzie firany , zasłony , narzuty
..w normalnych cenach i w normalnych wzorach i kolorach. Najchętniej cęzkie, gładkie - brązy, beze i kremy. No i posciel mile widziana, coś hmm klasycznego, lekko "rustykalnego" M.
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=13218


Temat: Sith's Pub (+18, wymagana przepustka) Probably the best topic on the Lab ;)
a firany doczekaly sie nowych wzorkow ?? :E Lansuję nowy wzór - firany obrzeżone puszystym białym futerkiem :E
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=241512


Temat: Sith's Pub (+18, wymagana przepustka) Probably the best topic on the Lab ;)
Lansuję nowy wzór - firany obrzeżone puszystym białym futerkiem :E ueee ja myslalem ze jakies nowe prucia albo hafty :P
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=241512


Temat: FIRANY/ ZASLONY / LAMPA
wys na 45cm http://www.fotosik.pl/pok...4e24b0b501.html 3 zwykla biala z woalu http://www.fotosik.pl/pok...9f4a267f44.html 4.z woalu bialego w brazaowe kwiaty mam dwie sztuki moze sluzyc i jako zaslona i jako firana . Od gory jest...
Źródło: polonianottingham.com/forum/viewtopic.php?t=3442


Temat: zawieszki
pomysły i wzory firanek, stor... (5 stron do ogladania) http://forum.knitting-inf...p?showtopic=655
Źródło: kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=354


Temat: Kogo interesują Koronki
"zaprojektowała i wdrożyła do produkcji ponad 400 wzorów w zakresie koronki, konfekcji stołowej, firan i pościeli." Smiech na sali, 40 to sie zgodze
Źródło: forum.brzozow.org.pl/viewtopic.php?t=209


Temat: Firanki
ja mogę ci polecić katalog firan wisan. Wysyłają katalog za darmo. Jest tam naprawde dużo świetnych pomysłów i wzorów, z tego co zdazyłam się zorientować ceny teś są przystępne. Pozdrawiam
Źródło: naobcasach.pl/forum/viewtopic.php?t=2389


Temat: Przyjacielskie pogaduchy sierpniowe
ooo tą im kupie tylko cars czy puchatek Kup im carsy Bo ta firana jest bardzo gęsta i jak ma dużo wzorów to mało swiatła wpusci My mamy w Arielki
Źródło: babskieforum.pl/viewtopic.php?t=3223


Temat: wrześnióweczki 2008
... -pierwszy wzór http://www.allegro.pl/item415978721_firany..._5_wzorow_.html wiem ze każdy ma inny gust ale może coś doradzicie i znalazłam materiał na pościel kupuje i szyjemy z teściową do łożeczka i do wóżka poszewki http://www.allegro.pl/item418542239_tkanin..._wyprzedaz.html
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=50583


Temat: LIPCOWE TRUSKAWKI - *DWULATKI*- cz.XI
... (ja nie korzystałam ) . Przychodzi Pani mierzy okno, karnisze, doradzi wzór, kolor, fason. Koniecznie dopytuj się co nalezy prasowac a co nie. Bo jak wkopiesz się w firany do prasowania...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=63096


Temat: Czasem lepiej nie wiedzieć... [M]
... szyję. Zgrabne kobiece udo wynurzyło się spod miękkiego okrycia, by wyjść na spotkanie mrocznej nocy. Ciemne loki rozsypane na poduszce układały jakieś tajemnicze wzory. Jeden z nich zagubiony oplótł policzek wijąc...
Źródło: housemd.fora.pl/a/a,4654.html


Temat: Spadek sprzedazy miodu..
... i wspólnie wykupcie reklamę i emisję. Inaczej, Twoje i innych oczekiwania przypominają impertynencje sąsiadki, która ma uwago do firanek w moich oknach.
Źródło: miesiecznik-pszczelarstwo.pl/phpbb/viewtopic.php?t=818