High school musical

Temat: CV
Od marca mam praktykę w banku PKO, i wraz z umową muszę napisać CV, w internecie jest dużo wzorów, lecz są to CV o pracę. Pomocy... A jakie ma być? CV...
Źródło: forum.fokuspace.com/index.php?showtopic=2507



Temat: Szukasz pracy?
Jak sama nazwa wskazuje chodzi o pracę tymczasową, a w przypadku stałej roboty na etat to w ten sposób nie ma sensu. Ja na 1 miejscu poza zakresem obowiązków, wynagrodzeniem i odpowiedzialnością, stawiam umowę o pracę. Sposób na szukanie pracy ciekawy, podałeś dużo plusów i minusów, nie twierdzę że dla młodego człowieka nie jest to jakieś wyjście, ale do roboty na etat ... gazet, raz się rejestrujesz i później tylko przeglądasz oferty, wysyłasz CV. Na stronach też można znaleźć jakieś poradniki, czy jak na wspomnianym przeze mnie jobexpressie wzory cv, kodeks pracy, itp. itd....
Źródło: forum.tweaks.pl/index.php?showtopic=34963


Temat: SL REAKTYWACJA :D
to nie musi byc dzial, wystarczy topic .. : Wzor: * Ile masz lat i jak dlugo grasz w css'a? i jak dlugo grasz na sl? * czemu akurat my? * ... akurat ciebie mamy przyjac do naszego grona? - pisz duzo, lej wode.. lubimy czytac.. krotkie podania sa czesto skreslane w przedbiegach, potrakruj to jak CV do nowej pracy. * kogo znasz z obecnych czlownkow klanu? badz graczy z serwera? - znajomosci czesto pomagaja w zyciu, w tym wirtualnym takze. kolejnosc czy tresc mozecie sobie pozmieniac - to taki wzor w 2min.
Źródło: forum.spokoloko.com/viewtopic.php?t=951


Temat: Sprzedam książki ze swej biblioteki humanisty
Z mej oferty znikają kolejne sprzedane książki: M. Chrzanowski, "Wzory wypowiedzi pisemnych" (pozdrowienia, życzenia, zaproszenia, smsy, e-maile, listy, podania, życiorysy, CV itp.) A. Markowski, "500 zagadek o języku polskim" (arcyprzydatne do...
Źródło: polonistyka.edu.pl/viewtopic.php?t=590


Temat: Strony WWW - standardy sieciowe
... caly swiat a nie caly swiat na MS. standardy nie powstaly po to aby utrudnic pisanie stron. Sa przeciez wzory na pisanie CV czy roznego rodzaju podan, to nic innego jak...
Źródło: forum.pila.pl/viewtopic.php?t=2098


Temat: Twój szef Twój pan - era nowego niewolnictwa
" />Jeden z najlepszych/najgłupszych tekstów jakie słyszałem na rozmowie o prace: Elokwentny i śmierdzący słodyczą "prawdziwie męskich " areozolów " pan" czytając moje CV - cicho ale dobitnie "duka" półszeptem Po-li-tech...Czę-sto.... dalej doświadczenie zawod. :zakłady pracy (oczywiście te w których pracowałem całkowicie legalnie itd.) - * cyt.: ....No!! troche tego jest....... TU.... pan pracował TU.... ...ale czytając pańskie CV - *- ....odnosz/mam ... rozmowy )-* przyznam zatkało mnie...po chwili grzecznie i spokojnie odpowiedziałem ...coś na wzór "pracowałem tam gdzie praca była..." a pan -* *- ironiczny uśmieszek (spoglądając na mnie)
Źródło: forum.hard-core.pl/viewtopic.php?t=35537


Temat: Frontside
mający w swoim CV prace miedzy innymi dla takich artystów: Slayer, Iron Maiden, Soulfly, Metallica, Killswitch Engage przygotował dla nas kilka wzorów koszulek. Stale obecny jest również z nami Pachu, który również opracował kilka wzorów, będzie z nami też na trasie ze swoim Huge Ccm,” Okładka : Czyli wcześniej niż zapowiadano
Źródło: acid-drinkers.com/forum/viewtopic.php?t=391


Temat: wzory pism
co sadzicie o tym, zeby zebrac w miejscu pism jakie moga przydac sie Polakom na wyspach? Niejednokrotnie spotkalam sie z pytaniem o porade jak napisac wypowiedzenie umowy o prace, umowy najmu, jak napisac list motywacyjny, czy krotka notatke - zalacznik do wysylanego CV. Moze zgromadzimy to wszystko w jednym miejscu?
Źródło: polishforum.eu/forum/viewtopic.php?t=3970


Temat: WZÓR PODANIA REKRUTACYJNEGO
Jeżeli chcecie dołączyć do naszej floty, musicie spełnić 3 warunki: 1. W nazwie tematu wpisujecie jedynie swój login, czyli np. jan_kowalski. 2. Wypełniacie poniższe podanie, odpowiadając na wszystkie pytania. 1. Nick ... kierunek rozwoju (okręty/krążowniki liniowe BC/BB, lotniskowce CV, okręty podwodne SS, okręty tylko z torpedami TW): 10. Twój staż w grze/Od jak dawna grasz? (ile miesięcy): 11. Jak często grasz (ile godzin ... podania kontaktujecie w grze się poprzez radiomana z którąś z 4 poniższych osób: - Mjey - W1sh - Engapol - Komi85
Źródło: pnfleet.com/viewtopic.php?t=11


Temat: Podanie, rejestracja kandydatów
wzor ?? Z gory dziekuje za pomoc Topic changed by Przemek
Źródło: f.uek.krakow.pl/viewtopic.php?t=2511


Temat: Jak napisać CV ?
" />Z moich zmagań z pracodawcami wynika, że proste czarno-białe CV nie jest najlepszym rozwiązaniem. Ja osobiście lubię te wzory CV, od jakiegoś czasu korzystam z nich i (może się mylę), ale wydaje mi się, że jakoś lepiej pracodawca patrzy na moje podanie. Na stronie po podałam linka wyżej poczytałam sobie też troszkę i postanowiłam załączać moją fotografię do elektronicznej wersji CV, ... że pracodawcy lubią wiedzieć jak wygląda kandydat do pracy. Odnośnie pisania CV to tutaj znajdziecie pare stricte merytorycznych kwestii jak napisać CV, warto sobie przeczytać i dopiero potem wziąć się za pisanie CV. Życzę powodzenia wszystkim szukającym pracy!
Źródło: forum.eu-praca.pl/viewtopic.php?t=23


Temat: Szukam pracy - wzór CV
" />Pomyślałam sobie, że kilka razy w tygodniu pojawiają się na forum ogłoszenia "szukam pracy"... nie zawierające żadnych konkretów. Proponuję więc wzór do wypełniania, wystarczy tylko napisać kilka zdań i będzie ... 7. Jaka praca Cię interesuje 8. Oczekiwane wynagrodzenie RL 1. Ile czasu możesz poświęcić na SL, w tym ile na pracę 2. W jakich godzinach można liczyć na dyspozycyjność ... *******************************************************************...
Źródło: secondlife.pl/viewtopic.php?t=1387


Temat: Trans-Support (TS)
7:Doświadczenie w firmach(podaj nazwy firm max 3) 8:Kilka słów o sobie (wymagane) 9:Dlaczego nasza firma(max 3 zdania) 10:Numer tel.komórkowego dla stałego kontaktu. Wasze CV przyjmujemy do 20 lipca. Następnie wyłonimy dwóch najlepszych kandydatów i przeprowadzimy z nimi rozmowę kwalifikacyjną. Volvo czeka właśnie na Ciebie! Zachęcamy do składania CV! Daroo016&Skalner
Źródło: trucksite.pl/viewtopic.php?t=11004


Temat: Praca-gdzie jest ?
ile? Moje wymagania są nieważne. Gdy proszę o przyniesienie CV to ile otrzymuję? 10% ze wszystkich chętnych może coś przyniesie. Teraz nawet jak chcę kogoś spławić to proszę właśnie o CV. Prawie jak w banku, że gość się nie pojawi. a już plagą jest pisanie tego samego CV do wszystkich potencjalnych pracodawców, w dodatku przepisywanie CV żywcem z jakiegoś podręcznika. jak widzę take coś - kosz!! na koniec rada - chcesz znaleźć pracę, napisz porządne CV i l.m, na komputerze. Nawet nie wiecie ile tego ląduje w koszu właśnie przez kalkowanie podręcznikowych wzorów,...
Źródło: ww.orientacja.pl/viewtopic.php?t=6500


Temat: Szukasz pracy? darmowe wzory CV, listy motywacyjne
Witam Szukasz Pracy, i potrzebujesz szybko napisać Curriculum Vitae, list motywacyjny, lub podanie o pracę. Chcesz się dowiedzieć jakie pytania padają na rozmowie kwalifikacyjnej i jak na nie odpowiadać. Czy zastanawiałeś(aś) się kiedyś czym się różni podanie o pracę od listu motywacyjnego? Wszystko to znajdziesz na stronie http://cvtop.pl Wszystkie materiały udostępnione są za darmo, nic nie musisz płacić. Znajdziesz tu darmowe CV wzory które wystarczy pobrać ze strony i wprowadzić swoje dane wzory CV zapisane są w popularnym formacie DOC - edycja w programie WORD, dokumenty równie dobrze można edytować programem WRITER -...
Źródło: stolicaonline.pl/viewtopic.php?t=667


Temat: Pisanie artykułów tematycznych - oferta dodatkowej pracy
Brak zainteresowania może podbijemy stawkę 10 zł za A4 - proszę o pozostawienia maila w temacie - warunki pisania artykułów jak w powyższym poście. ---------------------------------------------------------------------------------- znajdź dobrą pracę: Wzory CV
Źródło: forum.pracawita.pl/viewtopic.php?t=14


Temat: Zwroty wykorzystywane w CV
" />hej Irek zajrzyj tutaj, napewno znajdziesz slownictwo potrzebne do cv http://polonia.no/component/option,com_ ... Itemid,87/ wzor cv, umowy zlecenia i umowy o prace (dwujezyczna) http://polonia.no/content/view/23/112/ jak napisac dobre cv po norwesku. do sciagniecia rowniez wzor cv http://www.norwegofil.pl/Artykuly/Artyk ... rysem.html jak napisac cv i list motywacyjny po norwesku. wskazowki + wzory http://kotuha.com/file/chFhq-CV-Mal-1-.html wzor cv do sciagniecia (w ramce nalezy kliknac na Cv-mal-1- ) viewtopic.php?f=26&t=404 slownictwo potrzebne do cv pozdrawiam
Źródło: forum-norwegia.com/viewtopic.php?t=5214


Temat: 160 poradników z allegro
... wi-fi. Kurs zaginania łyżeczek. Regeneracja CD. Biznes plany. Szpagat w 30 dni. Przepisy na dania z mikrofali. Sekrety NK. Poradnik Wędkarza. Jak dzwonić za darmo z internetu. Magia-wyjaśnienie sztuczek. Wzory umów....
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=465264


Temat: rozmowa kw slinka cieknie
Kurcze chyba rzucę pracę i zacznę wysyłać CV na wzór powyższego :lol:
Źródło: shareosiol.com/index.php?showtopic=42510


Temat: AC Milan
... menadżera na wzór angielski. Przygotowanie fizycznym, treningami zajmować się będzie Tasso. Do obowiązków Leo należeć będą transfery, ustalanie wyjściowego składu. Jedyną wadą Brazylijczyka jest uległość w stosunku do Berlusco, co może...
Źródło: legacalcio.pl/forum/viewtopic.php?t=16


Temat: teczka z dokumentami
" />glownie chodzi mi o wzor podania i cv. nie potrafie ich znalesc, jakby ktos mi cos o nich napisal bylbym wdzieczny:P
Źródło: f.uek.krakow.pl/viewtopic.php?t=15481


Temat: MARTRANS , ŁUKÓW
... dobrych CV i dobrych kandydatów. Pozdrawiam.
Źródło: trucksite.pl/viewtopic.php?t=12237


Temat: Trans-Południe
... także na nasze nowe forum http://www.vs-trans-poludnie.pl/forum Zachęcam do składania CV, wzór podań o prace dostępny jest na naszym forum Pozdrawiam, Kowal94
Źródło: trucksite.pl/viewtopic.php?t=5834


Temat: Jak napisac podanie o przyjecie do pracy zeby "chwycilo
mniej doswiadczonym jak sie w szwajcarii pisze takie listy, co tam warto umiescic a czego nie warto, wrzucic pare wzorow listow, pokazac jak sie pisze zyciorys (CV), jak powinna wygladac cala ... sie denerwowac na miejscu... mam nadzieje ze RAZEM stworzymy cos co pomoze paru osobom znalezc prace... i dodam ze nie powinny byc to rady wylacznie dla ludzi z wyzszym wyksztalceniem tylko...
Źródło: polacy.ch/forum/viewtopic.php?t=5036


Temat: Co bym chciał zmienić.
... Pokazać: "tak, podoba mi się ta gra, doceniam, że ją stworzyliście, spójrzcie, ja też coś przygotowałem, doceniłem Waszą pracę, może to dodacie, aby wszystkim grało się jeszcze lepiej?". Co można robić?...
Źródło: forum.hedrenis.net/pl/viewtopic.php?t=402


Temat: interview i cv
" />Jak w temacie teraz napisze kilka swoich spot=strzezen dotyczacych tych bardzo waznych zwagadnien zaczniemy od CV jest jeszcze wielu ludzi ktorzy nie wiedza co to wogole jest! jakie powinno byc dobre cv? kontakt,wykrztalcenie/krotko/przebieg pracy,umiejetnosci ,hobby i TO WSZYSTKO,kiedy ktos mi wysyla lub przynosi cv dluzsze niz 1 strona -to jestem juz nim zmeczony od samego widoku i zawsze prosze o poprawke ... ,a tak znam przypadki ze fotki na cv bardziej szkodza niz pomagaja,cv musi byc tak napisane aby zainteresowac swoja osoba czlowieka ktory je czyta,opisze moze pare moich doswiadczen jeszcze z wysp: moje 1 cv 2 strony Manager mi mowi sorry ale nie mamy dla ciebie pracy nastepne na strone reakcja taka sama,i w koncu cv na pol strony,Manager w aIrlandi mnie pyta czemu takie krotkie ? a ja na to daj mi prace a sam zobaczysz dlaczego jezu pobilem Polskich anglistow ,fajne blondynki ,ciekawych ludzi i innych moim zdaniem lepszych odemnie. wiec sami ... koles pracuje w Holandii juz rok i jest jednym z najlepszych kolesi jakich tam wyslalem juz nie weryfikujemy szkoda czasu i kasy,kiedy ludzie pisza cv czasami podpowiadam co napisac w tym ... cv zawsze jest znajomosc jezyka to je dobre basic wsrod aplikantow oznacza przewaznie yes i no ale jak ktos pisze fluent to ju go bierzemy na tapete i np mowie do goscia zeby mi podal dlugopis z mojego biurka /w jez angielskim/a on do mnie no problem i gapi sie na mnie prawda jest taka ze wiekszoscsci ludziom cv pisza inni ludzie ale to idzie rozpoznac,dodam jescze iz dobrze jest miec swoje kopie a najlepiej nosic ze soba cv na nosniku ,nie nalezy pisac cv recznie,pogniecione cv laduja w niszczarce jako brak szacaunku,zawsze nalezy pamietac o klauzuli danych osobowych . Wrzuce tu pozniej przykladowy wzor cv w 3 jezykach . interview to jest taka 20 minutowa rozmowa podczas ktorej Recruiter musi wywiedziec sie podstawowych...
Źródło: forum.oszukany.pl/viewtopic.php?t=819


Temat: umowy,druki,gotowce
Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem rozwiazanie umowy o prace bez wypowiedzenia rozwiazanie umowy o prace bez wypowiedzenia rozwiazanie umowy o prace z zastosowaniem skroconego okresu wypowiedzenia rozwiazanie umowy o prace z zastosowaniem skroconego okresu wypowiedzenia umowa o prace umowa o prace umowa o prace na czas okreslony umowa o prace na czas okreslony umowa-zlecenie umowa-zlecenie umowa-zlecenie 2 umowa-zlecenie 2 swiadectwo pracy swiadectwo pracy kwestionariusz osobowy kwestionariusz osobowy Sprzedaz obsluga klienta wzor CV 1 Sprzedaz obsluga klienta wzor CV 1 Sprzedaz obsluga klienta wzor CV 2 Sprzedaz obsluga klienta wzor CV 2 Sprzedaz obsluga klienta wzor CV 3 Sprzedaz obsluga klienta wzor CV 3 Sprzedaz obsluga klienta wzor CV 4 Sprzedaz obsluga klienta wzor CV 4 Wzor CV absolwenta wersja 1 Wzor CV absolwenta wersja 1 Wzor CV absolwenta wersja 2 Wzor CV absolwenta wersja 2 Wzor CV absolwenta wersja 3 Wzor CV absolwenta wersja 3
Źródło: trzcinsko-zdroj.info/phpBB3/viewtopic.php?t=30


Temat: Jak napisać podanie o prace. Praktyczne porady w pisaniu CV
Raz jeszcze o CV Na hasło jak pisać CV znajdziemy w wyszukiwarkach kilkaset tysięcy wyników. Porady, wzory, wskazówki. Dlaczego więc w dalszym ciągu przy tworzeniu zawodowej wizytówki popełniamy tyle błędów? Dlaczego CV pozostaje bez odzewu mimo, że zostało wysłane do kilkudziesięciu pracodawców? Faktem jest, że nagminnie powielane są te same błędy. Dlatego warto przestrzegać kilku zasad i zanim zaczniemy rozsyłać aplikacje poświęcić trochę czasu na jej dopracowanie. Trzeba pamiętać, że osoba odpowiedzialna za rekrutację przegląda każdego dnia kilkadziesiąt CV i na każde z nich poświęca maksymalnie minutę. Dlatego tak ważne jest, aby w ciągu tej minuty zainteresowała ją właśnie nasza aplikacja. Aby tak było musi spełniać kilka warunków. CV powinno być przygotowane starannie i przejrzyście CV powinno zwracać uwagę rekrutera swoją przejrzystością. Podstawowymi błędami ... informacje warto napisać pogrubioną czcionką, zwróci to uwagę pracodawcy. Wystrzegajmy się odręcznego pisania CV. Wyjątek stanowi wyraźny wymóg pracodawcy. Nie powielajmy aplikacji. Trzeba pamiętać, że osoba odpowiedzialna za rekrutację poszukuje w nadesłanych<CV informacji odpowiadających oczekiwaniom na danym stanowisku. Nadmierna szczegółowość w opisie zakresu obowiązków może tylko utrudnić ‟wyłapanie” tych najistotniejszych informacji. Warto więc indywidualnie potraktować każde CV i dostosować je do oczekiwań potencjalnego pracodawcy. Zwiększą się wtedy szanse na jego akceptację a dodatkowo unikniemy rozwlekłości i pisania zupełnie zbędnych rzeczy tak nielubianych przez rekruterów. CV nie powinno być dłuższe niż 2 a maksymalnie 3 strony przy wyjątkowo bogatym doświadczeniu. Nie wolno ozdabiać CV rysunkami czy grafiką. Oczywiście i tutaj są wyjątki. Na stanowiskach związanych np. z grafiką aplikacja może zawierać elementy graficzne, ale warunkiem jest, aby całość wyglądała schludnie i zdradzała jedynie umiejętności autora, a nie spełniała roli pierwszoplanowej. Nieodpowiednie zdjęcie CV jest wizytówką świadcząca o potencjalnym pracowniku, jego profesjonalizmie. Niestety często zdarza się, że zanim osoba rekrutująca zapozna się z jego treścią zostaje zniechęcona przez zamieszczone w nim zdjęcie. Nie wolno umieszczać w CV zdjęć ‟nieformalnych” z sympatią, małżonkiem, pupilem, przyjaciółmi, w nietypowym stroju lub ... na temat pisania CV: http://www.jobs.pl/library.nsf/artykuly ... szcze_o_cv
Źródło: forum.cv.pl/viewtopic.php?t=46


Temat: Oferty praktyk informatycznych - Akcelerator Technologii UŁ
... tygodni. Zainteresowani proszeni są o jak najszybsze przysłanie CV na adres mglowacka@uni.lodz.pl. Akcelerator Technologii Uniwersytetu Łódzkiego 90-237 Łódź, ul. J. Matejki 22/26 tel. +48 42 635 4983 +48 42 635 4984...
Źródło: www2.samorzad.p.lodz.pl/forum/viewtopic.php?t=1068


Temat: Philox.eu Connecting European students
... - CV - wzory i przykłady - Rozmowy o pracę - przewodniki i wskazówki Praca - Znajdowanie pracy - Znajdowanie staży - Zostawanie przedsiębiorcą - Informacje o wolontariatach - Przegląd sektorów...
Źródło: www2.samorzad.p.lodz.pl/forum/viewtopic.php?t=4659