High school musical

Temat: w szafie
Fajny temat. W skrócie: kolory: praktycznie wszystkie (oprócz żółtego), ale najwięcej brązu miękkie tkaniny wzory: kratki, kwiaty, gładkie luźne haftwane bluzki - "parobczaki" golfy, golfy, golfy duuuużo torebek "babuni" kolorowe, kryjące rajstopy (w malowane kwiaty, ażurowe, gładkie) ostatnio coraz więcej krótkich spóniczek jakieś ubraniowe "ciekawostki": zimowy papuzi szalik, drewniane kolczyki-rybki, sweterek z patchworkowych kawałków robiony na szydełku, koszulka z Ciasteczkowym Potworem, fajne...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,60780791,60780791,w_szafie.html



Temat: Oszczędne, ale i ciekawe prezenty
jakas wełna na szal, albo kordonki, jakis ładny wzór/zestaw do haftowania wraz z mulina - książkę, album, albo album na fotografie i juz wklej kilka waszych zdjęc. Jeżeli jest wierząca to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20012,102876344,102876344,Oszczedne_ale_i_ciekawe_prezenty.html


Temat: Szydełko, druty, włóczka - help
Szydełko, druty, włóczka - help No dobra, nie śmiać się proszę, jesień idzie, a z nią moja leniwa wyrodność w kąt, chciałabym sobie znów coś tam w długie zimowe wieczory podziergać, ... poproszę o pomoc - potrzebuję sprawdzonych adresów netowych, gdzie można nabyć włóczkę, szydełko, druty, a także jakichś fajnych wzorów - szczególnie dla dzieci, no ostatecznie dla mnie mogą być też, choć nie przypuszczam, abym miała AŻ TYLE cierpliwości, żeby na siebie coś wydziergać (no chyba, że szalik) ;) Plisssss help :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34708,84318826,84318826,Szydelko_druty_wloczka_help.html


Temat: Chcę się nauczyć szydełkować
maranta.livenet.pl/podstawy_szydelko.htm Tam masz wszystko. Ja się właśnie uczę, zaczynam od szalika - wzór bardzo łatwy (łańcuszek, półsłupki i słupki), o taki: www.kostki.prv.pl/forumowe/24.jpg Włóczkę mam akrylową na grubość drutów 4-5, szydełko mam 4,5 - grubszym byłoby pewnie łatwiej, ale nie było akurat w sklepie. Zaczęłam robić ten szalik w czwartek, wygląda tak: www.kostki.prv.pl/hand_made/szalik.jpg tylko jest już go parę rzędów więcej.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34708,52636489,52636489,Chce_sie_nauczyc_szydelkowac.html


Temat: komplet czapka i szalik na zime
komplet czapka i szalik na zime Szukam i szukam i nic nie moge znalezc. Chodzi mi o cos na zimna pogode czyli nic koronkowego. Znalazlam pelno wzorow szalikow ale nic w komplecie z ciepla czapka. Na szydelku robie od dosc dawna ale tylko serwetki wiec nie mam wprawy w czapkach. Moza ktos z was ma jakis niezbyt skomplikowany wzor? Pliiz
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23884,52328352,52328352,komplet_czapka_i_szalik_na_zime.html


Temat: Czapka z włóczki dla "pyzy"?
Czapka z włóczki dla "pyzy"? Chciałam zrobić sobie czapkę na szydełku lub drutach tylko nie wiem jaki fason byłby dobry. Mam dość okrągłą buzię i w zbyt przylegających wyglądam nieciekawie, może doradzicie mi fason,wzór, bo jestem zielona w tym temacie. Ostatnio zrobiłam sobie szalik z brązowej elizy i myślę o czapce właśnie z tej włóczki.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23884,104341002,104341002,Czapka_z_wloczki_dla_pyzy_.html


Temat: Szalik, chusta lekkie jak pajecza siec
Szalik, chusta lekkie jak pajecza siec Wszystkie moje prace sa zbite i potrzeba na nie duzo welny. Marzy mi sie szalik (moze byc tez chusta), lekki i delikatny. Probowalam juz rozne wielkosci szydelka i wloczki, ale widze, ze wzor daje najwiecej. Slyszalam, ze mozna zrobic chuste z 2 rolek welny, ja urzylam az 8! Czy sploty azurowe sa lekkie, czy macie Panie jakis specjalny fajny wzor na moj wymarzony szalik?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23884,73367531,73367531,Szalik_chusta_lekkie_jak_pajecza_siec.html


Temat: czy się skurczy?
Ja też zauważyłam, że jak się robi coś z Camilli to lepiej wkłuwać szydełko pod obie nitki. Dotyczy to wzorów ażurowych, bo potem gotowa robótka jest dość ciężka i pod tym ... wiosenny szal, więc jeśli mi się to zbiegnie trochę, to i tak pewnie nie zauważę. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23884,76313640,76313640,czy_sie_skurczy_.html


Temat: Witam i wykanczanie (sie tez)
Ja juz od 2 miesiecy dyskretnie czytam i ucze sie od milych Pan. Narazie jestem szczesliwa posiadaczka 2 szalikow oraz czapeczki (oczywiscie wlasnej roboty ), dzisiaj zaczelam robic troche bardziej skomplikowany wzor na podusie. Niestety z drutami mi nie idzie, wszystko na szydelku wykonuje. Nie wiem, jak Wy to Dziewczyny robicie, ale ja chyba jestem zbyt nerwowa a poza tym, to mam sztywne paluchy od szydelkowania i mi nic nie chce wychodzic Dziesiaj juz trzeci raz probowalam (od podstaw) uczyc sie poslugiwania drutami, ale znowu porazka, to mi oczko ucieklo, to znowy strasznie ciasno przerabiam oczka i walcze pozniej ... Jastem troche zalamana, albo naprawde malo zdolna, albo malo wytrwala,i w sumie powinnam sie poddac. No coz pewnie pozostane przy moim malym szydelku. Mam juz zamowienia na szaliki, czapki i rekawiczki od calej rodziny, a sobie zrobie sweterek... Mnostwo pracy Pozdrawiam, Magda
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,31245598,31245598,Witam_i_wykanczanie_sie_tez_.html


Temat: Chusta lub szal
Chusta lub szal Dziewczyny! Mam wielka prośbę. Kolezanka poprosiła mnie o jakiś elegancki szal lub chustę. Ponieważ zależy mi na tym aby zrobić jej to w miarę szybko, wzór musi byc w miarę prosty ale elegancki.Jest mi zupełnie bez różnicy czy na szydełko czy na druty... Może macie coś takiego? pozdrawiam Magda
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,31563268,31563268,Chusta_lub_szal.html


Temat: A co teraz robicie? Co na topie u Was?
dla mojej córeczki. W piątek kupiłam śliczną "włochatą" włóczkę, po zrobieniu wygląda jak futerko. Tylko jeszcze nie mam pomysłu na wzór, zresztą wogóle nie wiem jak się robi czapki... Pozdrawiam Monika...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,15929157,15929157,A_co_teraz_robicie_Co_na_topie_u_Was_.html


Temat: wzór opaski
Na szydełku praktyczna jest ze słupków reliefowych (nakładanych), bo dobrze trzyma się na głowie, z tego samego powodu na drutach dobrze jest robić ściągaczem, np. 2 na 2. I prosto jak szalik, a wzór łatwo wymyślić, jeśli wiesz, jaką masz włóczkę - można w kratkę (najprościej), w paski (też bardzo prosto) albo w zygzaki czy kwiatki. Niestety nie widziałam nigdzie gotowego wzoru....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,18745061,18745061,wzor_opaski.html


Temat: Dama w swetrze Polecam
Dama w swetrze Polecam Kupiłam już nową "Damę" styczniową i polecam. Wzory szydełkowo -drutowe. Jak zwykle są też przedruki ale z dobrych niemieckich gazet które ściągałam z netu.Swetry z warkoczami, kapelusz i szalik na szydełku,płaszcz, sweter zakładany,płaszczyk z kapturem na 6-10lat,piękne poncho z golfem, czapka dla chłopca, męski sweter,świetny top na lato lub Sylwestra, no i mój faworeyt ostatni niebieski sweter z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,34055500,34055500,Dama_w_swetrze_Polecam.html


Temat: Elegancki szal
Elegancki szal Mam zrobic cieniutki, elegancki szal, ktory ma byc ozdoba do prostej wieczorowej sukni. Nie moze on skladac sie z elementow (zamawiajaca powiedziala, ze elementy z serwetka jej sie kojarza ). Ma byc prosciutki, ale efektowny. Jaki wzor? Jaka nitka? Jakie szydelko? Pomozcie!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,38828786,38828786,Elegancki_szal.html


Temat: kto mnie zmobilizuje ...
(szaliki, paski, dekoracje na stół itp.), chociaż wolę szydełko niż druty. Zabawę mam przy tym wyśmienitą i czuję się taka kreatywna A poza tym robótki ręczne dają mi poczucie, że pracuję,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,72357302,72357302,kto_mnie_zmobilizuje_.html


Temat: włóczka z "kotkami" (z Lidla ;) - jaki wzór?
też jest dyskusja nt. wzorów, może zalinkowane strony "natchną" Cię dodatkowo Pozdrawiam Luna
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,100967327,100967327,wloczka_z_kotkami_z_Lidla_jaki_wzor_.html


Temat: Czy znacie tę włoczkę?
Pani w pasmanterii w życiu nie użyła szydełka Wszystko zależy od wzoru, ale wg mnie festival też będzie za gruby, z takiej włóczki szydełkiem wyjdzie ładny ażurowy szal, ale w czapce się raczej nie sprawdzi, natomiast na drutach jak najbardziej. Może zrób najpierw próbki z włóczek z domowych zapasów, zawsze zostają jakieś końcówki i jeżeli wzór bedzie ładnie wyglądał, poszukaj nici o...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,68205562,68205562,Czy_znacie_te_wloczke_.html


Temat: Szalik taki jak DNA !!!
Szalik taki jak DNA !!! Moje dziecko wzięło się za projektowanie sobie zimowego kompletu. Hm, czapka dość dziwna, ale niech będzie... Ale szalik ma być "taki jak DNA" tzn. skręcać się w spiralę Coś mi się kojarzy że ktoś tu już coś takiego robił. Koniecznie chcę na drutach, bo włóczka którą mam nie pasuje mi na szydełko, więc "boa" odpada. Jakbym nabrała oczka, przerabiała ściegiem francuskim, a potem w powiedzmy co drugim rzędzie zrobiła co drugiego oczka dwa, to będzie dobrze? Poradźcie coś. Aha, a tak w ramach ciekawostki znalazłam szalik z wzorem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,69312717,69312717,Szalik_taki_jak_DNA_.html


Temat: wzor na szal najlepiej siatkowy/azurkowy
wzor na szal najlepiej siatkowy/azurkowy Witam potrzebuje pomocy. Zakupilam dawno temu wloczke na konkretny szal (niestety wzor zaginal przy przeprowadzce). Chcialabym w koncu wykorzystac wloczke, z racji tego, iz jest ona bardzo dobra jakosciowo. Niestety jestem mocno poczatkujaca jezeli chodzi o robienie na drutach, nie mowiac o szydelku, z ktorego nic nie potrafie. Czy kto moglby mi pomoc? Poszukuje wzoru na szal...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,70844899,70844899,wzor_na_szal_najlepiej_siatkowy_azurkowy.html


Temat: przewijarka,pruta włóczka i puchatka
Witajcie dzisiaj ogladałam u kolezanki szalik z puchatki robiony na szydełku ale wzorem w duze dziury i mocno wyciagnięte oczka. na Foto Forum jest biały komplet z Puchatki. Znam osoby, które robią nawet swetry ma szydełku (ale sa to osoby bardzo szczupłe) Agata
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,71710961,71710961,przewijarka_pruta_wloczka_i_puchatka.html


Temat: firaneczki na drutach- szukam
firaneczki na drutach- szukam Witam, po szale drutowych serwetek przyszedł szał na drutowe firanki. Właśnie jestem po remoncie i poszukuję wzorów firanek do kuchni, do pokoju- oczywiście na druty, bo na szydełku choć piękne wydaje mi się, że długo się robi. Ponownie proszę o pomoc.... Magda
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,83706471,83706471,firaneczki_na_drutach_szukam.html


Temat: Nie macie czasem wrażenia że....
dlatego ja wcale nie kupuję gazetek prawie też nie ściągam z sieci, no może jakieś wzory serwet itd. a sweterki, topy czy bluzeczki bardzo rzadko za to staram się uzupełniać kolekcję ... jest też taka, że do dziergania na drutach wróciłam niedawno po dłuższej przerwie na rzecz szydełka i małych robótek w stylu czapka, szalik... gazetki przeglądam i na prawdę bardzo rzadko jest...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,64948588,64948588,Nie_macie_czasem_wrazenia_ze_.html


Temat: prośba o wzory topów na lato
prośba o wzory topów na lato Dzięki wytrwałemu śledzeniu forum, Waszym poradom i mojej cierpliwości ( a co tam! umiem już robić szale, szaliki i poncza różne. Ale lato przyszło i ... robótkach , robótkowanie wg obcojęzycznych opisów zostawiam na czasy gdy będę bieglejsza. A wzorów po polsku jak na lekarstwo . Być może któraś z Was zechciałaby mnie poratować jakimś wzorem na ... druty i szydełko.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,62005548,62005548,prosba_o_wzory_topow_na_lato.html


Temat: A czy ktoś tutaj ma takie dziwne hobby jak szycie?
robiłam koronkowe kołnierzyki, jak w liceum na początku lat 80-tych była taka moda. Wzory kopiowałam ze starych babcinych cudeniek. No i artystycznie cerowałam skarpetki i swetry ;-) A teraz leń mnie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,86228,86683051,86683051,A_czy_ktos_tutaj_ma_takie_dziwne_hobby_jak_szycie_.html


Temat: Jak wytrzymać bez Joanny Chmielewskiej - pomysły :
R jak robótki ręczne Sposób dla początkujących w tej dziedzinie doskonały, tani i praktyczny, wystarczy nabyć kłębek włóczki, druty lub szydełko (tu tylko jedno zastrzeżenie – nie może być plastikowe, bo ... bluzeczka i żakiecik) we wzory norweskie mieszane ze strukturalnymi, koniecznie w połączeniu z ażurami. Wszelkie proste wzory, typu angielski krzyżowany, warkocz potrójny, ryże wielokrotne u zaawansowanych nie zdadzą egzaminu, doskonale czyta się książki Joanny Chmielewskiej produkując szalik.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14722,86435750,86435750,Jak_wytrzymac_bez_Joanny_Chmielewskiej_pomysly_.html


Temat: Czapeczki od Anilorak...
szydełkowe cuda - ja polecam też LUNKA_2 Ja mam ten sam problem, ostatni mail od p. Magdy jest z 5 marca. teraz cisza. Zamówiłam 2 szt, i nie wiem, czy będą ... będę ich nosić w lecie..... Dziewczyny, ja Wam bardzo polecam też panią: LUNKA_2, robi rewelacyjne rzeczy na szydełku. Przyznam, że ja dla swoich bliźniaczek w ciągu 1.5 roku zamówiłam 30 rzeczy (czapki, opaski, getry, szaliki) Rewelacyjny kontakt, mi zawsze odpisywała w zasadzie od razu. można wymyślać, co się chce -wzory, ściegi, dodatki. No i ceny są bardzo fajnie Ja nie mam żadnego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,92594524,92594524,Czapeczki_od_Anilorak_.html


Temat: gdzie dostanę opaskę na zimę? - nie lubie czapek!!
Projektuje i wykonuje na drutach lub szydelku czapki, szaliki i opaski. Moglabym ja zrobic dla Ciebie. Jesli masz wybrany wzor lub kolor, daj znac. Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,55197049,55197049,gdzie_dostane_opaske_na_zime_nie_lubie_czapek_.html


Temat: Kocyk Artusia...
Artiego projektował na kompie wzór pasów i paseczków... Zbliża sie Dzien Babci...i Dzien Dziadka... wiec ja tu wykorzystuję forum- by rozpocząć kampanię Doceniania Babć i Dziadków:):)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25018,19215098,19215098,Kocyk_Artusia_.html


Temat: węzeł Salomona
Pytanie moje dotyczy drugiego rzędu. Czy wkuwamy szydełko w węzełek bez żadnych dodatkowych oczek łańcuszka? Co można robić tym wzorem oprócz szalików? Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23884,88109630,88109630,wezel_Salomona.html


Temat: szydełko
szydełko szukam wzoru-opisu jak zrobić szal i chustę na szydełku ale taką by miała (chusta) olbrzymie "oka" jak w sieci.Czy któraś orientuje się o co mi chodzi?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23390,43084953,43084953,szydelko.html


Temat: Prosba o wzor na szalik
Prosba o wzor na szalik Dziewczyny, ktora moze mnie poratowyc jakims ladnym wzorem na szalik, dla mojej corki? Moze byc na druty i ale i szydelko jest ok. Moj adres: julia-weronika@gazeta.pl...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,14230588,14230588,Prosba_o_wzor_na_szalik.html


Temat: Szydelkowa koronka
Tak chodzi mi o szydełkowe tasiemki,chyba ,że można wykończyć szal jakimś fajnym szydełkowym wzorem. Pozdrawiam Grazyna
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,21035769,21035769,Szydelkowa_koronka.html


Temat: Elegancki szal
szal robiłam z Kalinki (kolor złoty) poszło ok 15dag. Robiłam na szydełku nr 2 (o ile dobrze pamiętam ). Wieczorkiem moge podesłać Ci wzór. Gosia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,38828786,38828786,Elegancki_szal.html


Temat: szal szydełkowy z H&M,proszę o pomoc
dziecko śpi, więc ja też pooszukuje ale nie wiem czy rozpoznam wzór jak spotkam bo jedyne co zrobiłam na szydełku to torba z kwadratów ale zaczhorowałam na ten szal
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,101549825,101549825,szal_szydelkowy_z_H_M_prosze_o_pomoc.html


Temat: Najnowsze "Swetry"
Najnowsze "Swetry" W najnowszym numerze tego czasopisma jest szal na szydełku (taki z okładki), ale opis to lepiej nie mówić. CZy ktoś juz mierzył się z tym wzorem? Co oznacza po...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,54836664,54836664,Najnowsze_Swetry_.html


Temat: PLUSMINUS 50 - oby tak dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Druty, szydełko, szarlotka itp Witam wszystkich ciepło i serdecznie. Widzę, ze powoli przygotowujemy się do zagospodarowywania coraz to dłuższych wieczorów. Robótki na drutach. Pieczenie ciast. Czytanie. Lubię te długie wieczory. Na okres jesienno-zimowy wyłączam swojego "szwendacza", który w okresie letnim ciągle gdzieś mnie gna. Wyciągam druty, włóczki, wełny, igły, kanwy, nici do wyszywania i tworzę. A tworzę różne rzeczy; szaliki, swetry,płaszcze, spódnice ... do niego zdjęcia. Cytuję początek: "Wszystko z włóczki! Zrobione na drutach albo szydełkiem. Koce z warkoczem i ściągaczem, poduszki we wzory pożyczone ze swetrów. Tej jesieni w kolorowe i ciepłe wełny...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,45,27088720,27088720,PLUSMINUS_50_oby_tak_dalej_.html


Temat: Refleksja po ravelry forum
sklepu i kursu ale naprzyklad kurs dla poczatkujacyh w Stitch DC w Waszyngtonie w ktorego cene wliczona jest gruba wloczka akrylowa, grube druty i instruktarz kosztuje 35$, kurs szydelkowania, trwajacy 12 miesiecy, co miesiac inna technika robimy jeden kwadracik kocyka jest darmowy ale trzeba miec wlasne wloczke i szydelko. Godzinny kurs robienia skarpetek 55$ bez materialow-to sa ceny przykladowe akurat dostalam od...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,74771810,74771810,Refleksja_po_ravelry_forum.html


Temat: Handmade i eirenne;)
Dla szyi;) Szaliki robię mimochodem, ot tak- mam chęć poprzerabiać coś, co szybko da efekt i nie będzie mnie zbytnio zajmować. Pierwszy, melanżowy, czarno-różowy. Zrobiłam go w zeszłym roku na szydełku i pierwszy raz założyłam na Puchar Świata w Zakopanem )) Materiał- akryl z bawełną. img351.imageshack.us/img351/7816/dsc0032szalikroz0jv.jpg img525.imageshack.us/img525/9030/dsc0033wzorroz8kg.jpg Kolejny, czarny... zrobiony na grubych drutach, dodatkowo wzór jest dość wypukły, choć to zwykły splot francuski Na szczęście jest też bardzo miękki, więc można się wygodnie nim owinąć bez ryzyka uduszenia Materiał- akryl. img525.imageshack.us/img525/654/dsc0036szalblack5od.jpg Elegancki z moheru Kupiłam ten moher na ślubny szal i został mi jeden motek, akurat na malutki szaliczek. Ani razu go nie założyłam, poleciał do przyjaciółki tuż po narodzinach: img110.imageshack.us/img110/8838/szalikecru14yl.jpg I dla odmiany, dzieło mojej zdolnej siostry: szeroki, szydełkowy szal z mieszanki akrylu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30539,38649318,38649318,Handmade_i_eirenne_.html