High school musical

Temat: jaki wzmacniacz?
Na razie wpiąłem się kablem zasilającym pod kabel 12V który idzie do radia. Nie wiem jak to powinno być dobrze zrobione bo nigdy nie miałem wzmacniacza jest to...
Źródło: forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=10887



Temat: Sprzet audio.. jaki kupic
witam. u mnie w leonie siedzi radio alpine, wzmacniacz hifoniks 2*200watt i dwa głosniki JBL w skrzyni bass reflex po 1000 watt mocy muzyczniej i po 250watt w RMS kazdy. radio-500zł, wz,acniacz-500zł, głosniki-2*180zł + koszty skrzyni basowej.kable i reszta to koszt ok. 200zł. Za 1600zł mam taki sprzet ze przy dobrej nucie 10min. i banie rozsadza.
Źródło: leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=13244


Temat: Cos nie tak z tubą
PHONOCAR AMPLIFIED SUB-WOOFER WATT PEAK 500- WATT RMS 200 Jest to Właśnie taki subuferek z wbudowanym wzmacniaczem wzmacniacz trzeba było podpiąć pod radio tego nie uczyniłem bo nie było wejścia na...
Źródło: forum.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=2506


Temat: jakie radio? jakie głośniki? B2
Jesli chodzi o wzmacniacze to takie malutkie cosik (spod igly, w kartoniku) sie u mnie kurzy w szafie Ma prawie pol metra dlugosci, wazy prawie 10kg... 125W RMS na kanal porty do podlączenia przewodow zasilajacych 50mm2 bezpiecznik 80A Potega i brzmienie petarda. Na razie niestety czeka na montaz Hifonics XI OLYMPUS 4 x 250 / 200 / 125 Watt RMS @ 1 / 2 / 4 Ohm 2 x 500 / 400 Watt RMS Mono gebrĂźckt @ 2 / 4 Ohm 12 bzw. 24 dB Lowpassfilter 40 - 4000 Hz 12 bzw. 24 dB Subsonicfilter 10 - 150 Hz 12 dB Highpassfilter 10 - 4000 Hz Bandpassfunktion & Line Outputs schaltbar Balanced Line Inputs (Symmetrische Eingänge) Bass-Remote & Bassequalizer - 18 dB @ 40 Hz echte 1 Ohm bzw. 2 Ohm Stabilität in Mono Abmessungen: 265 x 62 x 441 mm Autohifi Leserwahl: 3 x Gerät des Jahres Spitzenklasse 68 Punkte Car & Hifi Einstufung: Klangnote 1,1 Gesamtergebnis Spitzenklasse Note 1,3
Źródło: tkaudi.org/forum/viewtopic.php?t=2791


Temat: Pytanie o podłączenie głośników do wzmacniacza
Witam wszystkich mam wzmacniacz PEIYING tutaj opis do niego Moc max: 2000 Watt x 1 1000 Watt x 2 500 Watt x 4 Moc RMS 13.8VDC Moc dla 4 Ohm: 120W x4 Moc dla 2 Ohm : 180W x4 Moc pomostowa dla 4 Ohm : 300W x2 Min. impedancja głośnika: 2 Ohm Zniekształcenie THD: 0.08% Zniekształcenie IMD: 0.08% Pasmo przenoszenia: 20Hz~20KHz Czułość na wejściu: 0.2 V~+6V Impedancja wejściowa: 15K Stosunek sygnału do szumu: 90 dB Separacja kanałów: 50 dB...
Źródło: diyaudio.pl/viewtopic.php?t=17274


Temat: Alpine vs Polk coś nie halllo
Z dnia na dzień wszystko wydaje sie być jaśniejsze Polk ma o 3db większą efektywność to tłumaczyło by dlaczego jest głośniejszy przy tej samej mocy. Ale nasuwa się pytanie czy...
Źródło: diyaudio.pl/viewtopic.php?t=10118


Temat: Co ruszy SONY XM-D1000P5 ?
Witam ! Mam od niedawna taki wzmacniacz i dylemat co do wyboru skrzyni ! Wzmacniacz jest to monoblock o mocy 500 watt rms przy 4 omach i 900 przy 2 omach Z początku brałem pod uwage głównie dwa głosniki HERTZ ES300 jednak zastanawiam sie równierz nad PIONEER-em: TS-W3004SPL http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=95197194 lub TS-W121SPL http://www.pioneer-eur.co...onomy_id=25-130 Jak waszym zdaneim zagraja te pioneery ? czy jeden pioneer zrobi wieksze zamieszanie niz dwa hertze ? a moze macie jakieś inne propozycje na dobry subwofer ? Pozdro ksiu600
Źródło: diyaudio.pl/viewtopic.php?t=6996


Temat: świeżak prosi o pomoc... :)
Witam serdecznie! Chciałbym Was prosić o pomoc...  Mam taki mały problem. Mam nadzieje ze mnie nie wyśmiejecie.  Mam golfa II i chcę kupić do niego głośniki, tubę, wzmacniacz i radyjko i chciałbym Was poprosić o pomoc w wyborze i w podłączeniu ponieważ nie bardzo wiem gdzie które kabelki mają iść :/ Nie wiem które głosniki mają być podłączone...
Źródło: diyaudio.pl/viewtopic.php?t=6952


Temat: Co powiece na ten wzmak?
CytatTeoretycznie przy takich bezpiecznikach może oddać przy napieciu 14,4V ponad 1000 watt, jednak ciekawe czy bezpieczniki nie są dane na wyrost aby zachęcić kupującego...Czemu piszesz wat przez dwa t ? Teoretycznie to tyle mógłby mieć poboru - te 1000w ale to bardzo daleko idąca teoria, prawda jest taka że wzmacniacze mające bezpieczniki 2 x 40A mają zwykle około 400-500w w mostku,...
Źródło: diyaudio.pl/viewtopic.php?t=11230


Temat: jaki wzmacniacz do PEAVEY - EUROSYS 3
do takich kolumn kup najtańszy wzmacniacz. po co wyrzucać 2600 zł na QSC czy nawet 1600 jak przy tej klasie kolumn 96 db 1w/1m nie ma najmniejszego znaczenia poza mocą 150 watt przy 8 ohm . wystarczy wydać 800 zł i jakość bez różnicy przy tej klasie sprzętu. Z resztą w/w końcówki to tylko A/B albo kup używaną skoro to sprzęt zapasowy...
Źródło: instrumentyklawiszowe.com/forum/viewtopic.php?t=3194


Temat: Nagłośnienie
Więc ja moge śmiało polecić takie nagłośnienie jak ja posiadam bo jestem z nbiego bardzo zadowolony Więc tak radio blaunpunkt na CD,MP3 w przednich drzwiach 2 głośniki lanzara o mocy 2x200...
Źródło: dobreforum.pl/przemo/viewtopic.php?t=1819


Temat: SPRZEDAM!
Mam do sprzedania: 1. Telefon maxcom stacjionarny z ekranem dotykowym stan dobry cena 25zł 2. Telefon bezprzewodowy siemens gigaset as140 stan bardzo dobry cena 65zł 3. Tel,fax,ksero,skaner,kopiarka,zdjęcia kolorowe,karty sd w jednym Brother mfc-215c do wymiany czarny tusz. stan bardzo dobry. Cena 300zł 4. Wzmacniacz samochodowy MAC MPX 2000 moc 500 watt + okablowanie,używany tydzień czasu. Cena 220zł 5. Tuba basowa MAGNAT XPRES REFLEX 112 Moc RMS 200w, Moc Max 400w,używana tydzień czasu. Cena 320zł Ceny do minimalnego uzgodnienia. Towar pochodzi od osób prywatnych jak i z likwidacji przedsiębiorstwa. Kontakt : gg: 5911648 e-mail: homerstory@op.pl tel: 500 723 790 Pozdrawiam
Źródło: forumczestochowa.pl/viewtopic.php?t=3760


Temat: Wzmacniacz do oryginalnego radia
Wzmacniacz do oryginalnego radia   Siemka! Wpadłem dziś na pomysł kupienia wzmaka do mojego oryginalnego radia delco c550 (chyba) jest jakiś sens kupowania samego wzmaka czy muss nowe radio?? Głośniki prawdopodobnie bede hetz 200 wat przód i magnat tył 130 watt narazie albo w ogóle bez skrzyni. Chce uzyskać dobry basik, i dobry dźwięk.. wszystko beedzie robione po trochu niestety nie mam na wydanie 1000 od reki.. dlatego ten wzmac. w cenach realnych.. <500zł. Maty już kupione, narazie tylko na przód,i tez nie sa super jakości.. dostałem je za 80 dych
Źródło: forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=66405


Temat: jaki amplituner+glosniki do 2000
Moim zdaniem Quadral Quintas 500 będzie najlepszy. Jeśli się zdecydujesz na amplituner ONKYO to proponuję wcześniejszy odsłuch. Może grać trochę ostro na tych głośnikach. Przynajmniej na początku. Pozdrawiam. Cytat: To prawda,ja za swojego dałem jeszcze w Niemczech 1000 DM i to było tanio bo w Polsce kosztowały w tym czasie ponad 2300 zł,pózniej trochę staniały,zastanawia mnie tylko jak jest z mocą,ten ma 5x75 Watt podczas gdy taki 605 ma 7x140watt,czy rzeczywiście jest taka duża różnica ?Trochę brakuje mi mocy w stereo chyba jednak za sprawą JamoD570 które są 4 ohm owe a do tego ampli są zalecane max 6ohm,gra dobrze tylko nieraz słychać szczególnie przy bardzo niskich tonach że brakuje mu trochę mocy,pojawiają się zniekształcenia i tzreba ściszać,czy zmiana by coś dała...
Źródło: hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17169


Temat: chce kupic sprzet ale ???? co ma byc wiekrzej mocy ???
Nie wiem z jakiego jestes miasta ale nie wazne. Bardzo popularnym sprzetem estradowym sa kolumny firmy JBL z serii JRX i bym cos tobie z tych kolumn polecal a jezeli chodzi o wzmaczniacz to firmy CROWN jest taki fajny model LPS 2500. Kupujesz np kolumny JBL JRX 125 moc szczytowa tych kolumn to 2000 watt na jedna w eremesie maja po 500 watt sam wzmacniacz ma łacznie 2000 watt, masz na nim 3 rodzaje ustawienia, mozesz mostkowac itd itd,. wzmacniacze te maja taka zalete ze nawet jesli przesterujesz dzwiek lub gdzies zrobisz...
Źródło: muzikum.pl/showthread.php?t=12401


Temat: Wzmacniacz przyjaciele, wzmacniacz...
Na rynku dostepny jest maly wzmacniaz lampowy o mocy 5 Watt. Mimo, ze to wydaje sie malo, lampy maja ze 3 razy wiecej "wykopu" niz tranzystory tej samej mocy. To Epiphone Valve Junior. Cena to ok. 500zl, co jak na pelna lampe nie jest drogo. Mozna go kupic u Bartka Leczyckiego- www.harmonijka.mud.pl Niestety, nie mialem okazji zagrac na takim piecyku. Do harpa podobo bardzo dobry jest Fender Champion 110 (chyba to jest pelna nazwa). Ma 25 Watt i mimo, ze to tranzysotr, bardzo dobrze brzmi. Cielak uzywal tego wzmaka przez dlugi czas. Sam wzmacniacz jednak nie wystarczy. Potrzebny jest jeszcze odpowiedni mikrofon. Najlepiej, zeby byla to konctrukcja wysokooporowa. Najczesciej wykorzystywane sa: Shure 520DX Green Bullet i Hohner 1490 Blues Blaster. Ten SZUR to nowa wersja z pokretlem glosnosci (w modelu 520D go nie bylo), jednak podobno wkladka jest gorsza niz dawniej. Blues Blaster, mimo ze wzorowany na Astaticu ma obecnie montowane malutkie japonskie wkladki, co moze wplywac na gorsze brzmienie. Ja polecam poszukac jakiegos starego, uzywanego mikrofonu, np. na eBay&#39;u. Mozna tam znalezc Vintage&#39;owe cacuszka niestety, (troche kosztuja), a takze nowe konstrukcje, skladane przez sprzedawce (custom build) za ok. 50$. Niestety, nie wiem nic o ich wkladkach, ale z tego co zapewnial sprzedawca, brzmia dobrze. Warto tez poszukac w sklepach ze starociami. Ja w takim znalazlem mikrofon Grundig GDM313 z lat siedemdziesiatych. Po podlaczeniu do kompa (niestety, wzmaka nie mam) daje naprawde fajne brzmienie. Jednak najwazniejsze w uzyskaniu dobrego brzmienia elektrycznego, sprzet gra drugorzedna role. Najwazniejszy jest muzyk i jego przyrodzony "tone". Na pierwszych warsztatach harmonijkowych w Toruniu, Bartek zjawil sie z lampowym wzmakiem i starym astaticiem. Sprzet z lat 50tych i 60tych. Kazdy warsztatowicz mial zupelie inne brzmienie. Jedni mieli malo przesteru, a inni (nalezalem do tyc szczesliwcow) duzo. Brzmienie jednych bylo bardziej lagodne, innych ostrzejsze. Najwazniejsze, to znalezc wlasne brzmienie akustyczne, a potem eksperymentowac z naglosnieniem. Male uzupelnienie. Znalazlem w Internecie test tego malego Epiphone&#39;a. http://www.youtube.com/watch?v=WLP80pn34vQ Koles, ktory robi te testy ma juz ponad 30 nagran z roznymi wzmakami na YouTube. Naprawde fajny sprzet prezentuje.
Źródło: forum.harmoszka.com/viewtopic.php?t=93


Temat: Wzmacniacz Mac Audio MPX 2000
Do sprzedania w pełni sprawny, używany wzmak Mac Audio. Dane techniczne: 2-kanałowy wzmacniacz samochodowy Moc Max. przy 4&#937; - 2x180/ 1x500 Watt Moc RMS przy 4&#937; - 2x60/ 1x150 Watt Moc Max. przy 2&#937; - 2x250 Watt Moc RMS przy 2&#937; - 2x80 Watt Pasmo przenoszenia 5 &#8211; 50 kHz (-3 dB) THD < 0,05 % (1 kHz) Stosunek szum/sygnał 100 dB Czułość wejściowa 0,4 – 4V Inpedancja wejściowa 20 kOhm Stabilny przy 2Ω Filtr dolnoprzepustowy 40 - 300 Hz (12 dB na oktawę ) Filtr górnoprzepustowy 40 - 300...
Źródło: forum.stormriders.pl/viewtopic.php?t=3884


Temat: Lanzar max 12 x 2 VS Hertz es300 x 2 co wybrać ?
wzmacniacz to sony XMD1000P5 ma 900 watt rms przy 2 ohm i 500 watt rms przy 4 ohm
Źródło: diyaudio.pl/viewtopic.php?t=7174